(ne)plánovaná dovolená

Slovníček pojmů:
dovolená - čím delší, tím větší radost
plánovaná - nahlášená již někdy v květnu
neplánovaná - bez předem určeného programu

Prostě se jen tak poflakovat... do noci si číst (dočetla jsem Terapii láskou - trochu prvoplánová, přesto skvělá! a Pouto - velmi napínavé až do poslední stránky!), ráno dlouho spát, snídat nejlépe v posteli, obědvat nejlépe venku, slunit se, plavat, hrát hry, číst si, snít, na chvilku se zamilovat - ono se toho vzhledem k těm skutečně letním teplotám mnoho jiného vymyslet nedalo... a pro mě byl toto vcelku dobrý způsob, jak volné dny strávit (pominu-li možnost poznávat více či méně vzdálené kraje, na což bohužel nemám společníka)...


Vypadalo to nějak takhle:


Užila jsem si to; je mi líto, že to končí, ale pokud si dobře vzpomínám, zbývá mi ještě dalších dvanáct dní dovolené.
Dalších dvanáct (ne)malých radostí... :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka