Lednových 166,7/2000 km

  
 







Komentáře

  1. To je nádhera převeliká. Ten první snímek se zvláštní oblohou a nádherným stromem v zatáčce je vůbec nejhezčí. I ty ostatní jsou moc hezké. A jestli to dobře chápu, tak byly pořízeny během úžasné činnosti, a vypadá to na skvělé předsevzetí - 2000 km za rok? :o Je to tak, Leni? :) To je soukromý plán nebo nějaká soutěž?
    Fotky máš krásné a těším se na další bude-li pokračování...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je, Gábi, předsevzetí! 😉 Loni jsem si naplánovala tisícovku a skončila na krásných navýletovaných a naprocházkovaných asi 1500 km. Takže jsem si dala další výzvu. První dvanáctina na desetinu přesně splněna (kdybych to tak chtěla, tak by se mi to určitě nepovedlo 😆) a pokračujeme dál... a i fotky budou... z každého výšlapu jedna... a právě ta první, z novoročního výstupu na nejvyšší horu Českého ráje, mě k tomu přivedla... jen už se těším na nějaké komfortnější počasí... 🙃 Díky za další milý komentář a k výzvě se klidně můžeš přidat! 😉

      Vymazat
    2. Jé, Leni tak to musíš mít výbornou kondici! :) Myslím, že máš lepší okolí na výletování a především ta tvoje cesta do práce nebo z práce, ta je! ;)
      No, určitě by mi to prospělo... Je to výzva. Uvidíme.
      A teď mě napadá, že je právě velice vhodná doba pro nové začátky. Tak zítra, zítra si něco nového úžasného taky přej, nic malého, velký projekt a určitě to klapne, ale to vážně!

      Vymazat
    3. Kouzlo Hromnic? 😉 Zkusím si tedy ještě něco vysnít... a dobrá tedy, nic malého! A věřím s Tebou, že se nám to vyplní! 😊

      Vymazat
  2. Fotky se mi líbí i ty bez sněhu, ale zasněžené jsou fakt parádní. Top jsou ty se sluncem a stíny.
    Krása!
    Musíš toho mít hodně nachozeno.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka