Když si chlap vyhrnuje nohavice, má si ženská hned vyhrnout sukni?

Tak jo. Už jsem Vám dlouho nevyprávěla o svých snových mužích. Tak co třeba o panu barevnějším? ;)
Kdo by to byl řekl, že už jsou to dva roky? Vždyť to bylo jen pár okamžiků nevysvětlitelného okouzlení, sem tam nějaké prozření, to vše zalité dostatečnou dávnou snění...


Nikdy nekončící story

23. července 2010

Uzřela jsem anděla. Zase.
No dobře, byl to jen jeden z řady chlapů, co se mi zalíbil. I když tenhle se mi hodně zalíbil. Sympaťák. A krásně se smál. Byl to přesně ten typ chlapa, na kterých ujíždím - snědý, s tmavými prošedivělými vlasy. Vlnitými. Takový black angel...
Skoro takový jako ten původní. Jen novější a neokoukanější. Barevnější.

Zase chvilku o tom novém a barevnějším...

2. září 2010

Nemusela bych se přiblbe usmívat, když si náhodou vzpomenu na něj. Na toho novějšího a barevnějšího. Viděla jsem ho jen dvakrát... a podruhé jsem ho navíc už ani nepoznala... :D
Jsou to asi dva týdny, jak jsem si fakt nebyla jistá tím, jestli je to on a nebo ne, tak jsem se za ním několikrát ohlédla. Za prvé, abych zjistila, je či není to on, a za druhé, i kdyby to nebyl on, tak se mi prostě líbil. Ostatně, kdyby nebyl, tak by nebylo špatný mít dva idoly! :)))
Každopádně ohlížela jsem se příliš nápadně, protože mi po chvíli gestikuloval na pozdrav.

Sen je jak dětská omalovánka

19. září 2010

aneb Jaké barvičky chybí panu barevnějšímu
Viděla jsem ho všehovšudy čtyřikrát a voilà... mít zase sen je tak prima!

Když jsem ho viděla, strašně hezky se smál a tím si mě získal. Krásný mužský úsměv mě neskutečně rozněžňuje.
Podruhé, s jistým odstupem času, jsem ho ani nepoznala, ale o tom už jsem Vám vyprávěla
.
Do třetice už jsem nepochybovala o tom, že je to tentýž muž, ale stejně jsem jeho vizáží byla znovu překvapená. Ne snad, že by nepříjemně, ale neodpovídalo to tomu snovému a hlavně opět ani tomu usměvavému... ale bylo tak strašně milé, že mi mával na pozdrav! :)

Posledně jsem ho viděla jen z dálky, ale zato jsem měla dost času si ho prohlížet nepozorovaně. A zase jsem tam postrádala to propojení mého snu s realitou. Tedy ne že by ten sen měl nějak mnoho konkrétních obrysů, ale nesouhlasil ani středobod.
Barevnějšímu chybělo pár barevných odstínů. Srdcově rudá, usměvavě zářivá a pár odstínů modré.

Ale stačí se zasnít...

Zn.: skromný gentleman výhodou

3. října 2010

Sázela jsem na pana barevnějšího! Vždyť se zdálo kolika barvami není on schopný přebít trochu té andělovi šedi! Jenže tu kouzelnou zářivě usměvavou jsem zahlédla jen jednou...
Možná má oči modřejší a tudíž uhrančivější a vlasy černější, čímž budí dojem ďábelsky hříšnější, ale... hmmm... po setkání s ním jsem zdaleka nebyla tak rozechvělá, jak by se slušelo. Kouzlo jeho modřejších očí, tmavších (rozumějte méně prošedivělých) vlasů, snědší pleti a zdánlivě méně sepranější košile se nekonalo. Buď se pan barevnější toho dne špatně vyspal a čarovat se mu nechtělo nebo prostě není tím šarmantním kouzelníkem, kterého hledám...



A jsme u dneška. Tu sukni jsem si teda nevyhrnovala, ale setkání s ním bylo zase neskutečně milé... takže bylo nutné si připomenout to, co bylo. Blog i twitter jsou na to skvělými nástroji! ;)

A kdyby mě za dva roky zajímalo, proč si vyhrnoval kalhoty, tak proto aby mi demonstroval počasí v Horách.

Byla jsem dnes natolik odvážná, že jsem poté, co mě velmi mile pozdravil, nahodila jediné nezávazné konverzační téma, které ovládám. Bavili jsme se o počasí.

Po dvou letech docela pokrok! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka