(ne)snadné tvoření

Háčkovat mě učila už před několika lety babička. Ale bylo to v době, kdy jsem aktivně nevyužívala internet - takže to už je opravdu hodně let zpátky! - a tak jsem si tehdy ani nemohla vygooglovat, jaké krásy je možné uháčkovat. Naučila jsem se krátké sloupky a od té doby jsem na háčkování ani nevzdechla.

Až do toho okamžiku, než kolegyně do práce přinesla hobby špagát a návod na kabelku. I druhá kolegyně si pozvechla, že neumí háčkovat, ale záhy přišla s nápadem, že se to naučíme! A tak jsme si udělaly malou páteční školu háčkování. Lektorkou nám byla mzdová účetní, ale přestože jsem sklízely v háčkování úspěchy, na prémiích se to vůbec neprojevilo!

Na druhou stranu know-how je také velmi hodnotné! Řetízek, krátký sloupek, dlouhý sloupek... nejdřív to jde pomalu a na první oka je potřeba mnoho energie, ale synchronizace těch správných pohybů se z nesnadné stává snadnou...

... takže byste možná vůbec netipovali, že jsem před dvěma týdny neuměla háčkovat skoro vůbec.



Líbí? Pokud byste se do toho chtěli pustit, návod na srdíčko naleznete zde. Květ už je vytvořený bez návodu, což považuji za úspěch největší... :)

Tak teď už je tu kabelku z hobby špagátu!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka