C je správně?

Zatímco můj muž je uchvácen slečnou jménem Kravka (nekecám, fakt se tak jmenuje - ve svém rodném jazyce) a i přes mou slabost pro rohaté krasavice to s ním nesdílím (ovšem nevadí mi to!), našla jsem si vlastní zájem. Takový Cipísek to je! :)))

Ano, pokročila jsem v abecedě k písmeni , i když ani není tak passé... ;)

Pokročila jsem do toho bodu, kdy přemýšlím, zda je svatý každý kus silnice, kudy On projel (nečekaly jste, že mě uchvátí někdo jiný, než nějaký z kolegů, že?). A ten možná posvátný kus země mám mimojiné hned před mou garáží! :D

Vlastně nevím, proč mám najednou nutkavou potřebu Vám to sdělit. O nic nejde.
Občas si zamáváme, On se krásně směje a to je tak asi vše. Tu silnici před garáží zatím ještě nechodím olíbávat! ;)
Ani za ním nepobíhám po dvoře a neptám se ho, jestli bych pro něj mohla cokoliv udělat.
Udělat cokoliv jsem chtěla jen pro jednoho jediného!
Co však není, může zase být...
Možná třeba s panem ! ;)

Mám velmi nutkavou potřebu se bláznivě zamilovat. Nejen se nadchnout pro jedno odpoledne kýmsi jako přítel Kravkou! Odpoledne, když jsem byla v Albertu, mi volal a z Kravky byl nadšen, ale večer už mi o ní nic vyprávět nechtěl. Já bych se chtěla bláznivě zamilovat. Do někoho, o kom bych chtěla mluvit pořád dokola (odpoledne i večer), o kom bych mohla snít, před kým by se mi rozechvívaly kolena a na tvář by se mi vracel potutelný úsměv, kdykoliv bych si naň vzpomněla.

Tak trochu se mi to děje, ale od poblázněnosti k zamilovanosti to má zatím daleko.
Cipísek je takový Cipísek. Absolutně to není můj typ, ani urostlý, ani tmavý. Prostě Cipísek. Vygooglujte si jeho obrázek! ;)
Dlouho mě nijak zvlášť nezajímal. Asi do té chvíle, než jsem zaregistrovala ten jeho úsměv. Pro ty já mám slabost.
A společně s tou nutkavou potřebu se zamilovat to nějaký efekt má.

Uvidíme, jak to bude dál. Kolena se mi víc rozechvívají, zřím-li pana barevnějšího.
A podivnou slabost kolem žaludku mám, doslechnu-li se o panu andělovi. Prý se má dobře.

Zůstaňte naladěné. To be continued...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka