(ne)malé radosti 44/52

  • setkat se třeba jen po krátké odluce s milovanou osobou (prý jsem mu chyběla a on mě taky!)
  • udělat někomu radost takovou maličkostí jakou je kámen z Afriky :)
  • vejít se do oděvu, který už byl poněkud těšný (nová dieta: tuniské dortíčky kombinované s klubovými tanci :D )
  • užívat si toho podovolenkového nabití energií a doufat, že vydrží co nejdéle...
  • být vytlačena cizími muži z bláta; tedy ne mě, ale auto mi vytlačili a nebýt jich, tam v tom blátě asi zůstanu... :)
  • mít všechno zapsané a na nic nezapomenout (ať žijí mé deníčky! :) ) - rozhodně se znovu nenechám zblbout...
  • číst si v posteli po probuzení tak dlouho, než mě z ní vyžene hlad :)



"připomínka krásných chvil" - rozumějte suvenýr :)
z Afriky jsem si přivezla přívěsek s Fatiminou rukou, to je typický severoafrický a orientální symbol, který má ochraňovat a přinášet štěstí (obdoba našeho čtyřlístku) - a celý týden se na něj dívám a vzpomínám... (ještě Vám k tomu něco povím! ;) )

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka