Holčičí srdíčko zaplesá...

... na výstavě pokojíčků pro panenky...



To nádobíčko! :)


A váleček na nudličky! :)
Panenčí domečky se v minulosti dokonale vybavenou kuchyňkou vyznačovaly, jak jsem se dozvěděla, aby se malé holčičky už od mala vedly k jejich budoucí úloze...


A odpoledne si holčičky v salónu naservírovaly thé.
Ty fotečky na zdi! :)


Svícínky a záclonky! :)


Dámy mají doma nějaký průvan. To bude asi tou otevřenou přední stěnou... :)


Ten nočníček! :)


Taky jsem měla "domeček" (spíš velkou krabici) s nábytečkem, když jsem byla malá, ale vyrůstala jsem později, takže bez prádelny... zato s automatickou pračkou! :)


A pamatujete oblíkačky? Ale takhle hezký jsme neměly, co?


... a ani panenku vyrobenou dle dětské star Shirley Temple (později Blackové).


Tahle parádní výstava se konala v tomhle nádherném muzeu v Liberci a jsem ráda, že jsem ji poslední den stihla navštívit! Fakt to byla nádhera!!!


P. S.: Neberte na podobnou výstavu chlapa. Toho mého ty pokojíčky fakt nebavily, ale naštěstí si v muzeu našel své...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka