"ef" jako...

Naposledy to byl pan dé, o kterém jsem psala, že jo?
O panu é jsem se jen někde zkratkovitě zmínila - je to velký sympaťák a dnes mi udělalo velkou radost, když mi hned po ránu popřál k svátku! Škoda, že jen po mailu... osobně by to mohlo být osobnější... ;)
Aktuální je však již další písmenko v abecedě! Zamilovala jsem se do pana ef! :) Pohodlně se usaďte, budu Vám o něm vyprávět.

Seznámily jsme se s kolegyní s dvěma bratry. Oba sympaťáci, vysocí, s uhrančivýma očima, jeden tmavovlasý, jeden světlovlasý. Jasně, že se mi víc líbil ten tmavovlasej, ale v jeho případě to zajiskřilo směrem ke kolegyni, a navíc vůbec není prošedivělej! :P Špinavému blonďákovi, zdá se, zalíbila jsem se já... má se ke mně hezky... no, a vzhledem k těm jeho očím... :)))


Jsme dvě holky na vdávání, ale o tom, že si najdeme takovou partii, o tom se nám asi ani nezdálo! Bratři mají velkou firmu... no, zkuste si vygooglovat bratry Walmsleyovi! ;)
Už se vidím na postu paní Walmsleyové, a to jsme spolu zatím moc času nestrávili. Navíc je strašně nemluvnej, ale to si nemáme co vyčítat. Ovšem v některých chvílích se moc mluvit nemusí... ;)
Třeba když si opřu hlavu o jeho rameno... :)))

Ovšem neměla jsem se nechat u toho nachytat! Mám velmi toleratního muže, však víte. Sice M. říkal, že s tím nemá problém, když mě viděl, jak se s Walmsleym objímáme, a jen konstatoval, že netušil, že mě zajímají blonďáci... No, taky mě to překvapilo! Ta reakce mého muže už tak moc ne, ale stejně mě mrzí.
Přežil mé totální pobláznění Tunisanem, toleroval mi pana anděla a všichni, kteří následovali, ho pouze pobavili. Ovšem nikdo ne tak jako Walmsley!

Není to prvoplánový krasavec, na první pohled působí trochu namyšleně a prkenně. Ale někde hloub má skryté neskutečné kouzlo. A na tahle kouzla, na ta já dám! ;)
Já se už druhý nebo třetí den usmívám... takovej ten typ úsměvu, po kterém na tváři zůstává drobná vráska... :)))

A proč je to pan ef? Ef jako figurína! :D
Walmsley je figurína oblečená do firemní uniformy, dostala jméno po olejářském magnátovi. Respektive v očekávání dvou olejářských magnátů mně a kolegyni byli tito dva představeni. A my jsme se zamilovaly... :D
Walmsley je ftip, který mě baví a ještě chvíli bavit bude...


Stejně jako to ranní přání od pana é... :)
E jako esový kluk? :)))

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka