Sny vs. přání

Je to, o čem sníme, zároveň tím, co si přejeme, aby se splnilo?
Za mě říkám: pouze z části. Jsou sny, které sice mám, ale když se nad nimi chvíli zamyslím, zjistím, že po jejich splnění vůbec netoužím... že by to s sebou neslo mnohem více starostí, než radostí... přitom to bezstarostné snění je tak slastné!
Možná jsem srab.


Jako zářný příklad mohu uvést starý dobrý sen o chlapovi s nejkrásnějším úsměvem a nejněžnějším pohledem. Dlouho jsem o něm snila, možná si to andělské období vzpomínáte, ale kdykoliv jsem se nad tím tehdy zamyslela, říkala jsem si, že o sblížení s ním vůbec netoužím. Sice měl a asi i má nejkrásnější úsměv a nejněžnější pohled v očích, ale zároveň měl a asi ještě má doma manželku. Stálo by mi to zato? Nestálo.
Ovšem sen to byl krásný...

Lze v ten pravý čas rozlišit, zda jde o přání nebo jen sen? Spíš ne... některé sny jsou totiž zároveň přáními.
Jenže přání mají být tajná, aby se vyplnila! A já jich coby snů, respektive spíš krátkých úryvků ze snů vytroubila světu - tedy zatím jen twittru - už pár a určitě se chystám na další...
Ráda je totiž posílám dál a doufám, že se někde uchytí a že ty sny budou žít dál.

Užijte si také krátkou chvilku snění; tak jak mi sníčky postupně na mysl přicházely (začalo to téměř nevinně, vůbec to nebylo promyšlené)...
  • sex v iglú
  • dva roky prázdnin (možná by stačil i jeden)
  • být probuzena polibkem
  • mít Arabelin prsten
  • postavit si všechny své lásky do řady a hodnotit a přehodnocovat a nadhodnocovat
  • opětovné setkání s osudovým mužem (s nejkrásnějším úsměvem na světě)
  • práce ve firmě, kde se lidé mají rádi, nepodráží se, spolupracují a usmívají se na sebe
  • umět krásně malovat
  • dostat krásný, rukou psaný milostný dopis
  • setkání s gentlemanem jako z filmu pro pamětníky
  • vzájemné nenápadné okukování se s pěkným sympaťákem
  • strávit noc do zámku a být až do rána (jeho) princeznou
  • mít osobního šoféra (s nablýskaným vozem)
  • tajný ctitel
  • usínat v mužném objetí
  • vymluvit se z práce a celé dopoledne se válet v posteli... ve dvou
  • muž s květinou na perónu... na koho asi čeká?
Sice riskuji, že mně už se coby přání nesplní (a že pár věcí ze seznamu bych vážně brala!), ale pokud jste se také zasnili, jsem skutečně ráda.

Další sníčky můžete sledovat na mém twittru... pod hashtagem #zažítněcosnového! ;)
Přesně pod tím hashtagem, který se nově objevuje i v záhlaví mého blogu coby odkaz na twitter. A propos doufám, že se Vám nový vzhled mého blogu líbí stejně tak jako mně... :)))

Budu ráda, když se vyjádříte - jak k blogu, tak ke snění... o čem před spaním sníte? A skutečně si to přejete? ;)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka