Zavařme si léto!

Miluju léto a naopak v zimě trpím - nedostatkem sluníčka, tepla a zajímavého vyžití.
Napadlo mě, že by bylo ideální, kdybychom si mohli svá oblíbená období uchovat na později. Teď právě je doba, kdy sušíme houby a zavařujeme švestky (hmmm, já teda ne), tak proč bychom si do nějaké pěkné skleničky nemohli naložit i léto?
Ale vážně! Není to můj nápad schovat si do nějaké hezké nádobky či krabičky spoustu papírků, na kterých jsou napsané věci, které nás potěší, a v případě potřeby si vždy jeden papírek vylovit. Někde jsem o tom četla, nápad se mi velmi líbil, ale v tu chvíli jsem neměla ponětí, co bych si na papírky napsala. Teď vím. Určitě bych měla potřebu uchovat si krásné letní okamžiky! Na zimu.



Takhle nějak vypadalo mé letošní léto... samozřejmě se najde i pár osobnějších fotografií... :)
A díky twitteru a instagramu mám rekonstrukci léta snažší! ;) Mimochodem občas je mi líto, že jsem twitter nezačala užívat dříve, neboť je to opravdu úžasný způsob, jakým lze zaznamenat prchavé kouzlo okamžiku. O lásce z pláže jsem přímo z pláže netweetovala, v tu chvíli to přece nemělo být víc než odpolední záležitost, ale dotyčný sympaťák je vlevo mimo záběr fotografie v pravém dolním rohu... ;) Později jsem si o pánovi, jenž teď dělá má rána krásnější, začala psát o poznání častěji, asi tak často, jak často na něj myslím. A není to skoro nic ve srovnání s panem andělem.

O něm jsem (si) měla tweetovat! Jeho jsem si měla schovat do krabičky!!!
Nejen na zimu, ale hlavně na ty chvíle, kdy se mi úžasných sympaťáků zrovna nedostává, kdy mi chybí něha (on jí měl v očích tolik!), kdy se mi nedostává úsměvů (ten jeho je nejkrásnější!), kdy je mi smutno a kdy mi něco chybí.

Ale dost smutnění! Však jsem si právě moc hezky zavařila léto!!! :)))


P. S.: Co by bylo na Vašem top papírku letošního léta? ;)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka