Prstýnek "nekonečná láska"

Ani nevím, kdy a jak mě to napadlo, ale jednoho dne jsem začala nosit prstýnek na palci levé ruky. Měla jsem moc pěkný stříbrný, který jsem si za 18 guldenů koupila v Holandsku, ale asi před rokem, není-li to ještě déle, mi prakl a já jsem od té doby nebyla schopná dát si ho opravit. Určitě to udělám, přestože bylo jednodušší vybrat si nový z velké nabídky prstenů na poštovnézdarma.cz. Mně padnul do oka tento, který mají až do velikosti 9, která je pro přetažení přes kloub palce nezbytná. Navíc jsem jako nekonečná romantička nemohla odolat symbolu nekonečné lásky...

Uznávám, že prstýnek symbolizující nekonečnou lásku by spíše měl být darován, ale vysvětlujte to někdo (mým) mužům... :)



No řekněte, není boží?!
Když jsem ho vybalila, byl skutečně tak blýskavý jako na fotografii v úvodu. Skoro bych řekla, že ta blýskavost byla až nezdravá. Po týdnu nošení už tak nápadný není, za což já jsem ráda a nevadí mi ani drobounké oděrky, ale pokud máte nablýskanost rády, určitě je možné ji uchovat sundáváním prstenu a dalších vašich šperků, kdykoliv se nebudete chtít blýsknout. Jenže já si cingrlátka měním, jen když je chci vyměnit za jiná, a prsten jsem měla na palci, i když jsme lovili žáby nebo měnili pneumatiky... (takový normální volnočasový program dávno dospělé slečny :D)

I přes to utahování šroubů pneumatik křížovým klíčem ale prsten krásně drží tvar. Když si vzpomenu, jak ten stříbrný holandský byl na tom palci často deformován, o to víc mě rozesmívá "punc" na vnitřní straně prstýnku s číslem 925.


Jste-li podobně nekonečné romantičky jako já, udělejte radost sobě či potěšte své protějšky. Nevidím důvod, proč by tento prsten nemohl nosit muž a, jak jsem již psala, je nabízen v mnoha velikostech. Můžete ho objednat na poštovnézdarma.cz za 435 Kč.

Já za něj děkuji poštovnézdarma.cz a budu doufat, že až dostanu nějaký další šperk s ležatou osmičkou, bude od pěkného a usměvavého sympaťáka...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka