To be continued?

Je to téměř rok, kdy mi bylo líto, že mě nevzal za ruku. A aby mi to nebylo líto ještě další rok nebo třeba mnohem déle, tak jsem ho dnes za ruku vzala sama. Bez přemýšlení, bez varování, před kolegyní... a on se i nadále krásně usmíval... a mně bylo v tu chvíli tak hezky, že jsem vůbec nepřemýšlela nad tím, zda to není nevhodné, ani nad tím, že máme oba dva partnery, a už vůbec ne nad tím, co si bude myslet kolegyně, a možná bohužel ani o tom, co si bude myslet on. Nedal na sobě znát vůbec nic...

Přesto si teď myslím, že jsem to asi přehnala. Na cizí chlapy se nesahá!
A když už se na ně sahat musí, tak se plynule na to neberou za ruku!!!
A když už je nutné vzít je za ruku, tak se už nikdy nepouští, ku**a!!!!!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka