Spořit si na sny?

Zavolala si mě k sobě moje bankovní poradkyně. Dostala jsem přednášku, že bych si měla pořídit stavební spoření, životní a penzijní pojištění a ještě hovořila o nějakých investičních strategiích a hlavně, že prý bychom spolu mohly vytvořit jakýsi plán, do kterého zaneseme moje sny a touhy. Ta ženská fakt chtěla, abych se jí se svými sny svěřovala! Asi netušila, že někdo může mít jen takové sny, které se za peníze pořídit nedají!

Už se jí někdo svěřoval s tím, že by chtěl obejmout?

A tím seznam mých snů nekončí. Chtěla bych obejmout od mého muže nebo pohladit po ramínku od mého vysněného muže. Chtěla bych jednou zase neusínat sama. Chtěla bych strávit celý víkend s mým mužem nebo jít na túru do Hor s mým vysněným mužem. Chtěla bych dostat kytici lučních kytek.


Chtěla bych se zase zamilovat - klidně znovu do mého muže, do mého vysněného muže a nebo do nějakého úplně jiného muže. Chtěla bych, aby mě některý z nich pozval na zmrzlinový pohár. Chtěla bych s mým mužem jít do letního kina a být jím oblékána do jeho mikiny, až by se ochladilo. Chtěla bych se s mým vysněným mužem procházet nocí a dívat se na hvězdy. Chtěla se povalovat na sluníčku v trávě a držet se u toho s někým za ruce. Chtěla bych, aby mě někdo houpal na houpačce.

Napadlo by mě toho asi ještě hodně, ale jde to shrnout do jediné... ehm... dvou vět:

chtěla bych být něčí ženou a chtěla bych zažít něco (s)nového!


Ano, k některým z mých snů samozřejmě je nutné nějakou hotovost mít, ale není třeba na ně léta šetřit. Ať přemýšlím, jak přemýšlím, vážně nemám žádnou vyhlídku či představu, za co bych pro svou pohodu a radost chtěla utrácet. Ani na žádnou exotickou dovolenou nechci, když k moři, tak zase jedině k Baltu a klidně pod stan! I hadry nejraději nakupuji v sekáči...

Už to mám! Na Arabelin prsten si budu šetřit!
Tak já se tedy na příští schůzce té paní v bance zeptám, jaký mi na to doporučí produkt.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka