Jak se snadno stát celebritou

Zamilujte se; ale pokud z toho chcete vytřískat trochu slávy, nesmíte se zamilovat jen tak do někoho, musí to být někdo z kolektivu, jehož hvězdou se chcete stát! Takže kolega či spolužák je úplně ideální. A pak už se ani moc snažit nemusíte...


Fakt. Není to tak dávno, co jsem byla jen tou opodál stojící introvertkou, která víceméně o nikoho nestála a nikoho nezajímala a byla vídána maximálně ve společnosti svých dvou oblíbených kolegyň. Jenže jen kolegyně jsou málo a prostě potřebuju i trochu mužského zájmu, teda spíš celou lovestory :). A ta za poslední dva tři měsíce nabrala na obrátkách nejen v mé mysli, ale i v reálu...

Že jsme s Romanem občas prohodili pár vět, to se dělo i v minulosti, ale poslední dobou se asi setkáváme častěji a možná jsou ta setkání o trochu důvěrnější, letmých dotyků bylo poněkud víc a pravda je i ta, že jsem jednou byla veřejně objímána. No ale hlavně se ta, která o nikoho nestojí, tváří jakože stojí. A asi si toho pár lidí všimlo...

Jeden pán měl potřebu vpálit mi to obličeje bez varování. Že prý se před Romanem rozplývám! Přestože to byl jeden z managerů, řekla jsem mu na to tehdy "ty vole" a neměla potřebu to dále rozebírat; když jsem se později zamyslela, možná pánovi vadilo, že se nerozplývám před ním.

Následovalo pár sice nevinných, ale při hlubším zamyšlení nevhodných dotazů. Některé poznámky jsem si možná vykládala až příliš vztahovačně, ale vzhledem k předešlému nezájmu, je ten zájem poněkud divnej.

A vrcholem bylo dnešní přání k svátku dvou pánů ředitelů. Jeden mě líbnul jednou, druhej dvakrát a říká tomu prvnímu, že musí ještě a první ředitel říká, že vzhledem k tomu, že jde o místní celebritu, nerad by dostal do držky. Nejsem si jistá, že toto muselo být součástí přání, spíš si myslím, že pokud si nemohl odpustit poznámku tohoto typu, měl si odpustit celý ten nástup s pugétem!

Je mi jedno, co si o mně lidé, na kterých mi nezáleží, myslí; pozastavuju se jen nad tím, jaké příběhy asi skupina lidí dokáže vytvořit, a nad tím, jak uboze se někteří z nich dokážou chovat. Jen proto, že někomu projevuji své sympatie...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka