Buďme jako panenky!

Chcete vědět, co jsem si přála k narozeninám?

Sukni.

A chcete vědět, kolik sukní už doma mám?

Na každý den v měsíci jednu! Fakt plus mínus... teda spíš jen to "plus"... třicet!!! Elegantnější i sportovnější, originální vzory i jednobarevné, krátké i pár dlouhých, letní i zimní, rovné, půlkolové, ale nejvíc jsem si poslední dobou oblíbila balónové.

Plus ještě nějaké šaty...


Sukně jsem nosila vždycky, ale dřív jsem je střídala i s kalhotama; až časem jsem dospěla k tomu, že ten dvounohavicový kus oblečení není ani trochu ženský! Loni v zimě to bylo, když mi začalo téct do kozaček, šla jsem je reklamovat a asi v lednu jsem skončila bez nich a už nebylo možné nikde žádné sehnat... a bez nich jsem si sukni v tom období fakt obléknout nemohla. Do jara jsem nosila kalhoty a bylo mi líto, že nemám na sobě sukni aspoň někdy. Jen, co bylo venku počasí na baleríny, oblékla jsem se do sukní znovu a už jsem se ke kalhotům nevrátila. Ještě asi dvakrát, třikrát jsem si džíny na chvíli oblékla, když jsem šla třeba nakoupit, ale bylo to tak nepohodlné, že jsem vyloženě trpěla...

Takže třikrát hurá za na podzim zakoupené kozačky!!!


Kozačky stály tolik, že v té ceně měl být i někdo, kdo by mi je pravidelně čistil! Ale vzhledem ke kombinaci mé náročnosti na boty a většího rozměru nohy, jsem nechtěla dál marně chodit po prodejnách s obuví a odcházet odtud s konstatováním, že tam nic nemají, a prostě jsem si je koupila. A když byly boty na zimu, bylo nutné přikoupit i sukně na zimu...

Víc sukní!!!

Sukně se dají koupit levně. V sekáči, ve výprodeji, ale ani nezlevněné nejsou v konfekci až tak drahé. Tam problém nevzniká; ale pokud chcete nějakou originálnější sukni, kterou jen tak někdo nemá, nějaké korunky už to stojí. Takže je vždycky nejlepší si takové kusy oděvu přát!

Horší to je, když si pro nějakou pěknou, na kterou sponzora máte, jdete a narazíte na víc pěkných; pak je třeba si je koupit!

Takže jsem k narozeninám dostala tu vysněnou sukni. A tři další jsem si koupila!!! :D

Takže jich mám kolem třiceti.

Nákup dalších už teď nebudu moct ospravedlňovat slůvkem "narozeniny", takže mi nezbývá, než se naučit šít! Ale o tom zase příště! ;)

Je na to nějaká diagnóza?

Snad jen: ŽENA!!!



Takže, ženy, nosíte sukně?
A mohla bych je vidět? :)))

Nenosíte? Tak to zkuste aspoň občas! Krom toho, jak pohodlné to je, fakt vám to v sukni bude slušet! ;)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka