Milá Gábi!

Tady je. Nový starý blog. Už dlouho přemýšlím nad napsáním jednoho článku... Bude. Výhledově.

Bez Tebe by už určitě nebyl. Bez Tebe bych se za měsíc, za dva možná podívala na blog.cz a zjistila bych, že všechny mé (ne)důležité vzpomínky jsou pryč. A znovu by se mi asi začínat nechtělo... Teď tady jsou. Jen díky Tobě! Zatím jsou zápisky takové rozespalé, neučesané, no, snad nemají na bradě zaschlou slinu...

Umyjeme se, učešeme a budeme se usmívat na ten proslední dobou prapodivný svět a hledat v (ne)všedních dnech (ne)malé radosti!

Za záchranu blogu náleží Ti odměna. Je to příliš troufalé pozvat Tě na něco dobrého? Až pojedeš do Krkonoš nebo někam poblíž nebo i dál (auto, které se jmenovalo Leštěna, už nemám, ale něco, co jezdí ano)... co?

Gábi si zaslouží něco většího, ale je tu někdo další, kdo by se mnou šel někde pod Horama třeba na zmrzlinu?

Komentáře

  1. Takže se povedl přenos celého blogu?
    Gratuluji!
    Jinak myslím, že tenhle pocit budou mít blogerky, které blogují méně. Pokud chodí na blog jednou za pár týdnů nebo tak za dva měsíce, budou velmi nepříjemně zaskočené. A je to škoda, že blog končí, byla to opravdu dobrá doména a kdyby si dali admini trochu práce a hlídali ji a upravovali, mohlo to fungovat dál. Jenže - někdo tomu říká pokrok, a že to přináší doba, já zase lenost a že je to v lidech.
    Ale nic nenaděláme.
    Tvou novou adresu si ukládám, doufám, že mi nezmizí ze záložek. A přeji pěkné blogování na novém místě, vypadá to tu sympaticky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Vendy :) Články jsou převedené, aktuálně vypadají v pohodě, ale v okamžiku, kdy vypnou blog.cz a galerie.cz, zmizí obrázky, protože ty jsou zde vložené coby odkazy na jejich původní umístění... obrázky mám však stažené zvlášť a za dlouhých zimních večerů bych některé články velmi ráda i doplnila i jimi... uvidíme... :)
      Co se blog.cz týká, tak bych třeba i chápala, že se rozhodli ukončil službu, v dnešní době je všechno o penězích, co mi ale rozum nebere je, že se neobtěžovali uživatelům poslat ani e-mail!!! Kdyby mi to nenapsala Gábi, fakt o tom nevím. Psala jsem si ještě se třemi bývalými blogerkami, jedné to už někdo náhodou řekl přede mnou, ty dvě se to taky až za pět dvanáct dozvěděli ode mě. Nechápu...
      A jinak moc děkuju za návštěvu, nehlásím žádný velký návrat k blogování, ale víš jak, nikdy neříkej nikdy. Ještě se to chystám si to tu nějak víc zútulnit, tak třeba mě to chytne. :)
      A někdy určitě zajdu na návštěvu i k Tobě... ;)

      Vymazat
  2. Ahoj Leni!
    "Tady je." A já jsem moc ráda! 😃 Jsem ráda, že jsem si dovolila napsat ti tak trochu, co máš dělat,... Myslela jsem si, že už nechceš s blogem pokračovat.
    Těším se na další pokračování, na nový článek, a taky na úpravy všeho toho, co stěhování Tvému blogu vzalo. Ale to Ty zcela jistě učešeš. Já už bych Ti napsala dřív, kdybych tušila, že o konci blogu nevíš.
    Svět je trochu jiný, ale krásný a hledat v (ne)všedních dnech (ne)malé radosti, jistě stojí za to!!
    Odměnu za "záchranu" blogu si určitě příležitostně ráda vyzvednu! 😃 Milé pozvání na něco dobrého ráda přijmu.
    Tak Ty už nemáš Leštěnu, ani já už nemám Felišku. Taky něco mám, ale je trucovitá, asi pude. ;) :)
    Měj se krásně, užívej léto a piš, prosím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Gábi, skutečně jsem Ti vděčná, že jsi mi to napsala... a nejen to, i všechny ty milé komentáře k mým postům mě vždycky těší a těšily (škoda, že ty z původního blogu jsou nenávratně pryč). Takže... někdy příležitostně osobně! ;) A do té doby jsem tu... :)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka