Třetí druhé rande

2018: První rande. Druhé rande.

2022: Druhé první rande. Druhé druhé. První třetí. První čtvrté. První páté...

2023: Třetí první.

2024: Čtvrté první. Třetí druhé!


Divný počty. Divný rande. Zase.

Dva měsíce jsme se na tom domlouvali, dva měsíce on bájil a já snila, dva měsíce byl milej a já čekala, že přesně takové jaké jsou naše hodinové hovory po telefonu, bude i to osobní shledání, že budeme dělat všechno to, o čem kdy byla řeč...

Přílišná očekávání jsou evidentně chyba! I když já vlastně do poslední chvíle netušila, jestli to tentokrát vyjde. Večer předtím jsme se na tom sice domluvili, ale copak to něco znamená? To, co platilo večer, tentokrát však platilo i druhý den po vystřízlivění...

Byl z toho pití bolavej a protivnej. Nepochopím, proč kdokoliv pije! Ale jemu neřeknu ani slovo, jen se mu směju... jako vlastně je to docela milé, tohle dobírání, jeho fyzická blízkost a já ztrácející zábrany. Jen mi pořád chybí více iniciativy z jeho strany, nějaký projev zájmu či emocí, který by mi naznačil nebo aspoň vytvořil iluzi o tom, že to není jen nějaká jednorázovka a že nebudu muset zase další rok čekat na paté první rande...

Jednou tedy řekl, že je mu příjemně a že si to někdy zase zopakujeme, a jednou prohlásil, že jsme jako panna a netvor, abych mu nekřivdila úplně, ale ráda bych k těm slovům aspoň drobné činy, aspoň zlomek té lásky, kterou projevuje psovi!

Co se vlka týká: "Ten bude mít radost, až tě uvidí, bude po tobě skákat a bude tě olizovat..." sliboval Roman a tak se stalo. Škoda, že se obdobně neprojevil sám! Myslím, že já jsem se docela snažila, měl na co navázat, ať už u něj doma, v lese nebo na zahradě. Jenže místo čehokoliv milého byla spousta opakovaných výtek: špatně řídím auto (ve kterém sedím prvně a ani si nemůžu pohnout sedačkou) i špatně zalévám kytky a hlavně nechápu, že ty řeči jsou jen rádoby vtipnej sarkasmus!

Odjížděla jsem po čtyřech hodinách zklamaná a smutná. I on to viděl, ale při loučení mi jen říkal, ať nejsem tak smutná. Neudělal nic víc, žádné pohlazení, žádné objetí, jen jeden vzdušný polibek na rozloučenou...

Tak třeba to druhé třetí rande bude lepší. Třeba to druhé třetí bude!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka

Roman bez pokračování