... jen kdyby nebyl mýtoman!

bylo třetí druhé rande, byli jsme spolu nadále v kontaktu, tak mu posílám nějaké fotky, jako bych to udělala, kdybych s někým měla jakýkoliv bližší vztah

Nemohl se mi ozvat skoro dva týdny (!), protože si zapomněl věci včetně telefonu v Praze. Asi tam někdo sjížděl jeho facebook vzhledem k tomu, kolikrát jsem ho viděla online... Zavolal, až když jsem mu poslala přání k svátku. A vše bylo zase sluncem zalité: jeho věčně historky, humory a neurčité sliby...

respektuju to a nechávám to dál nenuceně plynout, posílám mu vtip, co mě pobavil, a pak i nějakou mou osobitou myšlenku doplněnou výcvakem z mobilu

V reakci na to se mě snažil pobavit vtipem, který mě urazil. V reakci na to mě urazil a zase se snažil to obrátit ve vtip. Hmmm. Jako většinu hovorů se loučí s tím, že se mi za chvíli ještě ozve...

pár dní se zase nic neděje; že tu jsem, dávám najevo dalším asi rádoby zábavným obrázkem, byť bych tolik chtěla, aby dostál svým slibům a byl trochu aktivní on

Aspoň následuje nějaká reakce! Druhý den v šest ráno mi volá zase z Prahy. V osm večer mi volá už z domu. Další den jsme zase v kontaktu, ale chybí mi tam to: "uvidíme se"! Zase je tam jen to "ještě ti zavolám" a já mu tolik chci věřit...

nezavolá; ale vzhledem k našemu "pohodovému vztahu" (tak se mi jeví nebo ho takový vidět chci, dokud to tu teď nevidím napsané černé na bílém, že teda vůbec) ho chci potěšit a napsat mu něco hezkého a přitom velmi osobního, aniž bych ho do čehokoliv tlačila... odhodlávám se k tomu dva dny a jsem zvědavá na reakci

Neděje se nic... den... dva dny... v pátek... v sobotu... v neděli... Neděje se nic víc než týden a já pomalu zapomínám na to, že se můj život protíná s životem kohokoliv jiného. Neděje se nic a, i když vím, že se dřív nebo později ozve, přestávám to čekat, že zavolá. A přesně tehdy ho zase slyším z telefonu. Nedá mi ani prostor zahrát si na uraženou, byť jsem, a zahrne mě spoustou historek, aby mi dokázal, že skoro dva týdny neměl čas se ozvat... poslouchám ho, přemýšlím, proč zrovna tohle musí být jediný muž v mém životě, po tvářích mi tečou slzy... Ta zpráva, kterou jsem posílala dva dny, ho prý pobavila a potěšila; kdy prý se uvidíme? Nechci plánovat nic, všechno, co nabízí je stejně strašně moc daleko, navíc nevěřím ničemu. A přitom by se to tak hezky poslouchalo: koupí prý ruskou zmrzlinu, ne, koupí dvě (evidentně se rozšoupneme a budeme mít každý svou!) a zalijeme si ji vaječňákem, ale to pak nebudu moct jet domů a už plánuje, kdo kde bude spát... takový úplně obyčejný věci, který bych chtěla... kdyby řekl "přijeď zítra"... kdyby to myslel vážně...

Proč pořád tolik mluví, ale neudělá nikdy vůbec nic?!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka

Roman bez pokračování