Že už by se vážně blížily ty Vánoce?

Ještě před pár dny jsem si to, že budou Vánoce, vůbec nepřipouštěla. Ale řečí o nich jsem poslední dobou ve svém okolí zaslechla tolik, že to vypadá, že už asi fakt budou! A s Vánocemi nás čeká i jeden bonusový den volna, nějaké ty dárečky, cukroví všude, kam přijdeme na návštěvu (tak nač nějaké dělat doma?!), v televizi pohádky a romantické filmy a za okny obleva. Nevěříte? Podívejte se na meteopress, jak hlasí na příští víkend...

A s těmi romantickými filmy přicházím i já! Jeden kratičký, abyste se správně vánočně a slavnostně naladili... ;)




Jestli už trochu té vánoční nálady máte, tohle Vám na ní muselo přidat! ;)
Já ji stále postrádám. Jediný vánoční trh, na který jsem se chystala, těšila a který mě měl naladit, byl v pátek, kdy během půl dne všechno zapadlo sněhem a já jsem byla ráda, že jsem se vůbec z práce zvládla dostat domů. Žádný trh, žádná nálada, žádné dárky. No, přeháním. Pro M. mám dva... jeden jsem objevila při nákupu v Penny a troufám si tvrdit, že je to věc, o které dlouho tvrdil, že ji chce, a udělá mu radost, a druhý jsem vlastnoručně vyrobila. Nepředstavujte si něco ručně pleteného nebo vyšívaného. Můj technicky založený muž jistě ocení, když vlastnoručně vyrobený dárek bude mít vypálený na cédéčku... i tímhle dárkem jsem si jistá, bude se mu líbit a jistě si ho několikrát zazálohuje.
Z dárků, které mám, je to všechno (tedy krom těch, které mám pro sebe samou! ;) ), ale mám ještě pět dnů a určitě ještě hodněkrát půjdu do Penny, Lidlu nebo Tesca... :D

No, pak tu máme to cukroví. Loni jsem také říkala, že žádné dělat nebudu, ale 23. prosince mě to popadlo a dva druhy byly. A letos asi také tak. Zkontrolovala jsem zásoby; mám tu kokos, cosi na způsob salka i mandle, takže ukoulím "raffaello", který je dobrý a navíc splňuje i podmínku, že bezlepkový. Že je v tom mandle, kterou M. taky nesmí, to bude muset přežít a nebo ať je plive. Mně je to jedno. Každopádně nebudu to dělat bez mandlí a alespoň mu budu moct co nabídnout, až přijde... jestli teda přijde.
A pro mě budou brownies. Dnes jsem na ten recept někde narazila a zjistila jsem, že to není až tak složitý, a určitě bude lepší než to kupovaný, který je mimochodem taky výborný! Udělám z něj malý kousky a hned bude další krabička plná cukroví! :P

Stromeček. Ten už ani nevím kde je a asi se ho ani nebudu pokoušet hledat. Světýlka do okna... není to zbytečný?
Nevím...

No, a pak ty pohádky a filmy! Znáte to, ne? Láska nebeská, Eva tropí hlouposti, Pyšná princezna, ta se zlatou hvězdou i ta ze mlejna, Tři oříšky pro popelku, Pretty woman... jeden happy end bude následovat druhý. Co na tom, že to absolutně nekoresponduje s reálným životem a už vůbec ne s tím Vašim?!

Jo, s tím mým myslím!!!
S tím bude korespondovat maximálně ta obleva.
Tak. Na Vánoce se netěším, maximálně mohu připustit, že na ty brownies trochu jo... :)))


P. S.: Jaký si to uděláte, takový to máte. Tak si to klidně udělejte hezký, jestli chcete! ;)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka