(ne)malé radosti 5/52

  • učit se v hokně hantec (bože, díky za práci v téhle expandující firmě! :D )
  • přerovnat si věci do nové "kabelky"
  • uslyšet z rádia vlastní sestru (mně pošle tu písničku na přání prý někdy příště...)
  • kreslit smajlíka na zamrzlé sklo hlavních dveří jinak šedé a nudné budovy
  • vybrat si vedle kterého oblíbeného kolegy zaparkovat (klidně si myslete, že je to blbost, ale každý máme nějakou slabost, ne? já pro chlapy a parkovací místa!!! :))) )
  • bavit se přednesem autorských básní Jak šel Miloš do železářství (btw, Miloš je ten, vedle kterého jsem nakonec nezaparkovala) a dalších; a na zítřek mám slíbenou ódu na mou maličkost! ;)
  • kochat se poklady náhodně nalezenými v notebooku ve složce nazvané Nová složka (proč jsem ji nějak nenazvala? fotky, videa, Joska? vzpomínky to odteď budou!)


P. S.: jídlo na medvídkově talířku jsou pikantní sýrové kuličky, které pět medvědů z pěti doporučuje svačit každý den nejen LochNesskám milujícím naložené hermelíny! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka