Nesmíš se zamilovat? WTF?!

Začátek února je zlý pro někoho, kdo touží třeba i po jediném objetí. Daleko horší než zbytek roku; všechny obchody jsou plné červených maličkostí zbytečností: plyšových srdíček, polštářů, voňavých svíček, květin z různých materiálů a čokoládových bonbónů, výjimkou nejsou ani srdíčkové pečící formy či ponožky. Po ničem z toho zvlášť netoužím, ale přesto...



Jo, když jsem tu červenou plyšovou kytku při pátečním nákupu v Tescu viděla, úplně jsem si představila, jaké by to bylo ji dostat! Proč? Jako důkaz! Dostala jsem sice v pátek nový mikrofon k notebooku, ale mikrofon je důkazem toho, že se zvuk z toho starého už nedal poslouchat. A určitě i toho, že mě muž má rád! Koupil-li by mi však červenou plyšovou kytku, věděla bych, že mě miluje!

Ehm... dostat plyšovou kytku asi není důkaz... no... ale na chvíli bych tomu zase věřila...

Ježiš, co se mi to děje? Nikdy jsem neměla nějakou zvláštní potřebu hrát si na Valentýna, ani na společná výročí a časem jsem ustoupila i od prvomájového líbání pod rozkvetlou třešní. Říkala jsem si nač tyhle dny vyhrazené lásce, proč by měly být důležitější než ostatní dny?! Jenže ono se mi právě v ty ostatní dny něčeho nedostává... Nebo možná stárnu a nebo že bych taky byla kráva?! :D


Asi bych na stará kolena chtěla ještě nějakého hezkého Valentýna zažít! Proč ne?
Zažít hezkého Valentýna a mít důkaz... artefakt... vzpomínku... prostě ten kýčovitý květ! :)))
Každá... no, skoro každá jiná by jej určitě chtěla od svého muže... ale co já?
Z té od muže bych měla fakt radost, dostat však tu kytku od jiného muže - hádejte! - asi bych se zbláznila radostí a napadá mě i třetí varianta, ale zatím k ní nějak neumím zaujmout stanovisko...

No, nemám to jednoduché, ale to si dělám sama...
I když za to, že mi něco chybí, až tak úplně nemůžu, ne? A to, že mi něco přebývá, tak to je jen následek... hezký následek v podobě klučíka, který mi aktuálně učaroval... kazí mi to však mé bojácné já, které mi říká: "Nesmíš se zamilovat do chlapa jen proto, že má tmavá kukadla! Nesmíš se zamilovat do chlapa jen proto, že je slušnej a milej! Nesmíš se zamilovat do chlapa jen proto, že se za Tebou ohlédl, když Ty ses ohlížela za ním a usmáli jste se na sebe! Nesmíš se zamilovat do chlapa jen proto, že je to rok nebo už dva, když Tě nějaký muž láskyplně objímal a líbal! Nesmíš se zamilovat do chlapa jen proto, že Tvé tělo si o chlapa říká, kudy chodí. Nesmíš se zamilovat..."

Ale když já jsem k těmhle věcem tak strašně náchylná... :)))

Jo, a jen tak mimochodem, červená plyšová kytka není, oč tu běží! ;)



Krásného Valentýna všem! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka