Moment 6/52

Pátek po obědě, v práci. Co jsem si naplánovala, mám hotové a čekám pouze na pokyny nadřízené - ideální chvíle vzít do ruky mobil a podívat se, co je nového na twitteru. Když přečtu všechny tweety, otvírám ještě facebook. Zaujme mě status fanpage Szidi Tobias: "Kdo má zájem vidět Szidi coby herečku ve hře PRACH, aneb dva Maďaři se zbláznili, kde hraje jednu z hlavních rolí nechť nám napíše do zprávy, které album mám nejraději a proč... Pro 15 z vás máme připraveno po dvou vstupenkách...." Jen malou chvíli přemýšlím, nakolik nereálné by bylo udělat si v pondělí výlet do Prahy. Ani tak moc ne! Píši zprávu... doufám, trochu se těším a plánuji... a co chvíli kontroluji facebook, zda se mi na zprávu nedostalo odpovědi. Chvíli to trvalo, ale pak se mi jí dostalo!
Mám potvrdit zájem o vstupenky!!! :) Pojedeme do Prahy... do divadla... na Szidi!!! :)))

Teď jen přesvědčit toho, s kým bych na to představení šla najraději...

zdroj: www.studios.sk

P. S.: Půjde! Pořídil si na to nové tmavé kalhoty, pásek a černé boty. Já kabelku (ale klidně by mi do divadla stačila i ta stará!), plnou nádrž benzínu a ještě musím koupit koupit dálniční známku... :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka