Moment 16/52

Páteční nákup. Obvyklá scéna: zaujme mě něco, co v rámci diety nesmím, přesto to beru z regálu a podsouvám M. se slovy: "To si musíš koupit!" Většinou to jsou sladkosti, které jsem měla ráda, než mi zjistili zvýšenou hladinu cukru. Vím, jak chutnají a tak jim snadno odolávám (neodolávám pouze zmrzlinám). Jenže v pátek jsem našla něco, co jsem neznala, co už nevím, jak se jmenovalo, ale byl to perníček v čokoládě a na něm ořechová vrstva zakrytá ořechovým bezé (čtěte "sacharidy a tuky")... jenže M. se "to" moc nelíbilo a nechtěl si to koupit. "Tak já ti to koupím a dáš mi ochutnat!" Když pochopil, o co jde, tak už neprotestoval; jen jsme se chvíli přetahovali u pokladny, kdo "to" zaplatí. Hned za pokladnou mi "to" dal... hned před krámem jsem si "to" otevřela... bylo to výborné!!! Dvě nebo tři kousnutí pro mě a zbytek pro M. :)))

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka