(ne)malé radosti lyžařské

  • sjet sjezdovku několikrát za sebou a nespadnout
  • kochat se výhledy shora sjezdovky, v ideálním případě v čase slunce západu
  • zjistit, že mi padnou první lyžáky, které jsem se mi zalíbily, a vybírat si své první lyže...

  • představovat si, jak mi to na nich bude jezdit v Horách :)
  • zvládnout smýkaný oblouk tak, že se to líbí i sestře-lyžařské instruktorce, a zlepšovat se i v carvingovém
  • zjistit, že už neumím plužit, přestože mi to zakázali jen před pár dny
  • zlepšovat nejen techniku, ale i zrychlovat a nebát se
  • jet na pomě stejné žluto-oranžové barvy jako moje oteplovačky
  • nelyžovat sama
  • vyzout se z lyžáků
  • dát si doma horkou koupel
  • vyprávět na potkání téměř každému, jak mi to lyžování jde :D
  • a znovu si představovat to, jak se mi bude lyžovat v Horách... :)))

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka