Patnáctka věcí, které jsem si koupila prvně

Nedávno jsem vás i sebe nabádala k občasnému opuštění komfortní zóny a tehdy jsem napsala, že když ne do něčeho většího, půjdu určitě do toho jít nakoupit a koupit jen to, co nikdy předtím. Ten úkol jsem si udělala ještě těžším; rozhodla jsem se přinést přesně patnáct věcí a šla jsem pro ně do supermarketu v malém okresním městě (rozumějte do nijak zvlášť zásobeného Tesca). Poslední dvě tři věci, které si do nákupního košíku ještě vhodím, jsem vybírala (ne)skutečně dlouho... myslím, že jsem začínala vypadat podezřele, když jsem poněkolikáté procházela mezi týmiž regály... :D

Co v košíku nakonec skončilo a jak mi to chutnalo?



  1. ciabatta fitness - lepší než obyčejná bílá houska, vláčnější a osemínkovaná, ale za 11,90?!
  2. tesco ovocný čaj s příchutí tropického ovoce - zaujal mě žlutou krabičkou s vyobrazenými kousky ananasu, citrónu a pomeranče a skutečně tak chutná, citrusy dominují a ananas tu chuť příjemně dokresluje, ovocný čaj jak má být!
  3. fruity lentilky - ani moc fruity, ani moc lentilky, ani ta citronová není skoro vůbec kyselá...
  4. sojový suk karamelový - s každým dalším soustem znovu ta myšlenka: "karamela? sojovej suk?" a to mě hodně baví!
  5. müllermilch arašídy v čokoládě (ochucené mléko) - tahle mlíčka jsem měla ráda, müller je vždy uměl vychutit; uměl a umí! v tomto převažuje chuť tmavé čokolády a pak - až tu čokoládu rozkousnete :) - ucítíte i ty arašídy, které však jen tak mezi námi ve složení vůbec nejsou...
  6. rio fresh 100% šťáva z jablek a červené řepy - té řepy jsem se trochu bála, se sladkým jablkem však nebyla špatná, ale mým favoritem se ani přesto nestane...
  7. bonduelle mexicana (červené fazole s kukuřicí v chilli omáčce) - aby to bylo skutečně pikantní, sneslo to pořádnou dávku drceného chilli navíc; se sojovým masem (bílkovina!) v kukuřičné tortille jako rychlý oběd či večeře dobrý!
  8. jihočeský jogurt bílý ve skle - jsem vybíravá, co se bílých jogurtů týká (před rokem jsem je nejedla vůbec), a tenhle neprošel... příliš nakyslý a až nejogurtově hutný...
  9. toma nádech citrónu a máty - kupovávala jsem si ji, když se ještě jmenovala toma svěží, tehdy ovšem byla bez máty... no, ale ani v téhle jsem ji moc necítila...
  10. alpro sojové mléko vanilkové - na to jsem byla moc zvědavá a těšila jsem se, ale bylo nemile uměle vanilkové... příště zkusím čokoládové!
  11. smetanový jogurt z Valašska čokoládový - na variantě smetanovej a čokoládovej není co zkazit, tedy chuťově... s energetickou hodnotou je to horší, ale lyžařky občas můžou i kalorické bomby, že? :)
  12. tesco gnocchi - věřili byste, že jsem nikdy neměla gnocchi? :o uvařila jsem je se špenátem a asi dobrý, výsledný dojem z jídla zkasila hořká smetana, kterou jsem bohužel ochutnala, až když jsem ji nalila do špenátu :( zapečené s mozzarellou snad budou bez chybičky
  13. carling cider cherry - kéž by to bylo méně uměle třešňové!
  14. chio crispers chakalaka (arašídy v těstíčku s příchutí chakalala) - křupavé a příjemně pikantní, ale chakalaka mi nějak zůstala utajená...
  15. tesco šípkový džem - tohle mi fakt chutná, to si na lívanečky nebo cokoliv jiného namažu zase!

Běžně nakupuju nejčastěji v Lidlu, ale tam bych těžko našla patnáct věcí, které jsem tam nikdy nekoupila. Můj běžný nákup také vypadá úplně jinak - nekupuju smetanové jogurty, ochucená mléka ani alkoholické nápoje! Kupuju ovoce, zeleninu, šunky, sýry... ale v tom malém Tescu skutečně neměli nic takového, co bych neznala. Takže jsem nové potraviny neobjevila, jen jsem si trošku zpestřila jídelníček - bohužel nejen chutěmi, ale i kaloriemi, tuky a sacharidy.

Každopádně experiment se mi líbil. Šípkového džemu mám ještě dost a pro karamelový sojový suk si určitě zase někdy zajdu! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka