Patnáctka věcí, které nezažijete, když nepracujete s partnerem v jedné firmě...

... a které vám budou zatraceně chybět, pokud jste je jednou zakusili, stejně jako mně. S mým mužem, který není můj muž a nežijeme spolu, už nemáme společné pracoviště, takže už se mi asi nikde nepovede:
  1. každé ráno se s ním sejít - bylo by to jiné, kdybychom spolu žili, ale třináct let jsme existovali takhle...
  2. nebo po společně strávené noci se nemuset loučit (to už je ale tak dávno!)
  3. mít přítele ve spíše nepřátelském prostředí - měla jsem i svou nejoblíbenější kolegyni mzdovou účetní Janičku, ale ani ta už tam není, takže si budu muset najít někoho jiného... (a někdo mě napadá! ;) )
  4. přežít s ním všechny nepříjemné záležitosti v podobě bezpečnostních školení či rádoby slavnostních obědů
  5. nacházet u něj pochopení stran (ne)spokojenosti se zaměstnavatelem či kolegy - ne že by vás partner pracující jinde neposlouchal, ale to pochopení nebude kvůli neznalosti prostředí nikdy takové...
  6. chápat situace, o kterých vypráví on
  7. mít osm hodin denně poblíž ochrannou náruč; i ta objetí, která jsem si někdy vynutila, mi budou chybět...
  8. navzájem si pomáhat - rozumějte mmj. spolupracovat bez takové té rivality, která mezi kolegy (alespoň u nás ve firmě) je...
  9. vyměňovat si informace
  10. profitovat z jeho pracovní pozice - v mém případě to byla vždy milá obsluha, když jsem chtěla natankovat...
  11. dělit se s ním o svačiny či obědy - upéct třeba perník, donést ho do práce a dát si ho tam s ním nebo k němu chodit na obědy a dávat mu ochutnat z mého talíře...
  12. dostat papírový kapesníček, kdykoliv si vzpomenu, že ho chci... :)
  13. odcházet společně z práce a poté jít třeba na malý odpolední výlet, na piknik, k vodě nebo pouštět draka nebo společně nakupovat... všechno to prostě bylo nějak logisticky jednodušší
  14. vyprávět mu o flirtech a poblázněních kolegy, které zná, ale to bude asi jen naše specialita...
  15. večer se ho po skypu ptát: "V kolik ráno přijdeš?" a těšit se na to...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka