Slovní úloha o jednom (ne)známém


Nemám tomu chlapovi co vytknout. Vlastně se vůbec nic nestalo...
Jenže se nestalo ani nic z toho, o čem před spaním sním. Ano, spíš než jeho, je to moje chyba, že mám všechny ty sny a že si to neumím srovnat v hlavě... Ale když on ve mně v minulosti vzbouzel naděje! Nebo jsem to všechno zase špatně chápala...

Vím, že znáte vysvětlení toho všeho. Kolikrát jsem vám tu ta dvě slova sama podsouvala... mýtoman a erotomanka... Ale to já jen tak říkám; sama sobě si namlouvám, že v podstatě jsme oba dva normální! :D Vždyť na tom nic není, že se mi ten chlap líbí (už skoro pět let) líbí, ne? :D

Asi ne...
Ale když já si prostě neumím pomoct...
Takže... to nemá řešení!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka