Chci je. Chci ho!

Snad nikdy jsem si neužila zimu tak jako tu letošní a nemyslela jsem si, že to někdy řeknu, ale nechci ještě jaro! Ne že bych se na něj netěšila, těším, ale přála bych si ještě alespoň malou tečku za zimou. Chtěla bych vzít lyže a jet do Hor. Chtěla bych tam jet za ním. Za panem barevnějším. Za krásným Romanem.

Ne, já jsem si nenechala vzít ten sen! A zase si představuju společně strávený závěr zimy, který by byl příslibem něčeho (s)nového na nadcházející jaro. A už nechci, aby to byl jen sen, i kdyby to mělo trvat jen krátce, i kdyby to mělo skončit špatně...


Jenže jak to udělat, aby se sen stal skutečností?
Vždyť je to už víc než čtyři a půl roku, co se mi ten chlap zalíbil... a skoro rok, co jsem jeho kouzlu propadla znovu a naplno. Intenzivně jsem si představovala jeho společnost, už když jsem se loni vystavovala v plavkách slunečním paprskům. Později jsem snila o tom, že budeme na nějakém větrném kopci dělat akrobatické kousky s draky. A teď je to tady znovu. Chci s ním lyžovat. Jiné je to v tom, že rozložit si deku u vodní plochy nebo pouštět draka se dá i jinde než v Horách, ale lyžování pod Horami letošním víkendem skončilo. Takže se logicky nabízí varianta odvážit se a zeptat, ale toho tak nějak nejsem schopná. A navíc bych se tím připravila o splněný sen v podobě jeho pozvání.
Takže mi nezbývá než čekat. Ještě pár zim a třeba si spolu zalyžujeme... :D

Nikdy nebudu schopná si přiznat, že po ničem podobném ten chlap netouží. Můžu se vymlouvat na to, že rychlost našeho seznamování odpovídá tomu, jak často se vídáme, a momentálně jsme se víc než dva měsíce neviděli; tedy krom jednoho dne, kdy mi na dálku obouruč mával. Navíc čím méně ho vídám, tím více prostoru pro své snění mám... a hlavně mám více času na to "zapomenout", že ne všechna naše setkání jsou taková, aby napovídala o nějaké snové budoucnosti.

Sama cítím, jak si v tom, co píšu, protiřečím; takže si raději půjdu natočit plnou vanu horké vody a voňavé pěny, protože tam mé sny nejsou ani trochu v ohrožení. A já je chci!

A hlavně jeho!

I kdyby to mělo trvat jen krátce, i kdyby to mělo skončit špatně...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka