Jarní zázraky

S jarem, které už o sobě dává velmi příjemně vědět, se začínají objevovat, jakoby doteď byly schované pod posledními zbytky špinavého sněhu, záležitosti, které mě tíží. Možná už to tu omílám příliš dlouho, ale je to tu zas. Potřebuju chlapa, vedle kterého se budu cítit jako žena. Potřebuju ho právě o to víc, že je jaro. A nese to s sebou mnoho dalších menších potřeb: nemám co na sebe, nechci už usínat každý večer sama, dala bych cokoliv za vášnivé objetí a, když ne nic jiného, chci mít o chlapovi s velkým ch alespoň sen! Sen, že se vše, po čem toužím, stane skutečností...


Marně jsem hledala slova pro to, abych mému muži, který není můj muž, vysvětlila ono cítit se ženou. Snad jsem to před mnoha lety zažívala i s ním, ale již dlouho je mi ten pocit vzácný. A přitom myslím, že ho ženě může dát i muž, který není jejím partnerem, stačí, když je milým gentlemanem; samozřejmě čím intimnější vztah spolu ti dva mají, tím propracovanější důkazy ženství jí muž může dávat, ale jinak to začíná zcela nevinně. Třeba jen tím, že muž pustí ženu do dveří. Nebo jí třeba může říct, že jí to sluší. A má-li ho, tak může i projevit zájem.

Je milé, když to muži dělají v době, kdy si ženu chtějí získat, ale je to i snad to nejmenší, co může muž udělat i po letech vztahu. Jenže někdo to prostě nemá jako přirozenost. Bohužel pro mě. A z toho taky plynou všechna má okouzlení jinými muži. To, čeho se mi nedostává, chci. To, po čem prahnu, vyhledávám jinde. O tom, co mi chybí, alespoň sním.

Co to je?
  • bude se o mě zajímat
  • bude mi naslouchat
  • bude mi dávat najevo, že se mu líbím
  • bude se mě letmo dotýkat
  • bude mě dlouze objímat
  • bude mnou alespoň průměrně trvající chvíli zaujatý
  • bude mě vášnivě objímat a líbat
... no prostě takové malé zázraky. :)

A nezbývá než si přát, ať se jich toto jaro dočkám nejen já, ale i vy! ;)
Přeji vám krásné jaro!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka