Náhrdelník s přívěskem andělského křídla

"Každý jsme anděl s jedním křídlem, abychom vzlétli, musíme se obejmout."
Luciano de Carescendoa


Pokud jsem si jednoho anděla nechala odlétnout (melírová kráska mu dala křídla?! :o ) a s druhým to asi nedopadne jinak, nemám stále víc než jedno křídlo. A to bych tak moc chtěla zase létat! Ne že bych s tímto andělským přívěskem nějak daleko mohla doletět, přesto je moc hezký! :)

Tyhle andělské motivy prostě miluju a něco podobného jsem si přála už dlouho, takže jsem si tento líbivý náhrdelník musela nechat poslat, abych ho okoukla a hlavně si udělala radost podobnou rozkošností.


Přívěsek je zavěšen na jednoduchém řetízku o délce 45 cm, který v kontrastu s asi 4 cm dlouhým křídlem působí až příliš jemně, zapíná se klasickou bižuterní karabinkou. Zavěšené křidélko je realisticky detailně vypracováno. K dokonalosti mu snad chybí jen druhé do páru.

Jako snad všechna "stříbrně barevná" bižu, kterou jsem z Asie obdržela, je i tato opuncována rádoby působivými čísly 925; škoda, že už na první pohled náhrdelník vypadá nepříjemně uměle stříbrně. Ale ta neláska k nadměrné blýskavosti je asi jen můj problém, že? I kdyby však časem na lesku neubylo, přívěsek bude ve sluncem zbarveném výstřihu přitahovat mnohé pohledy. A to se vyplatí!


Nakolik je náhrdelník nepřehlédnutelný, natolik je zároveň romantický. A jste-li takové i vy, můžete si ho objednat na poštovnézdarma.cz za pouhých 129 Kč. Nebo udělejte radost například kamarádce.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka