Lužická jezera

Poslední záchvěv léta ve střední Evropě jsem si užívala v Německu u Lužických jezer, dokonce i v tom jezeře, ale především to byl víkend na koloběžce...



Ano, já sportovně nezaložená, jsem se k tomu nechala ukecat... ale moc přemlouvání k tomu nebylo třeba vzhledem k prezentovanému nadšení z těchto míst! :) Nadšená jsem byla také, ale spíš celkově z víkendu a také z mého sportovního výkonu (krásné nové cyklostezky v rovinatém terénu dělají své), než z míst. Ta se mi zdála až příliš umělá...


... a místy až kýčovitá.


Ale celkově to budí letní dovolenkový dojem, takže spokojenost maximální! Příště se nechám přemluvit zase, ale raději až letní záchvěv bude intenzivnější... chtěla bych si užít i té průzračné vody v jezerech!


Závěrečná fotka k tématu moc není, ale vyfotit jsem ji musela! ;) Snad jen na podtržení toho, že tam bylo fakt krásně... a že ne vše bylo kýčovité.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka