Neštěstí ve hře, štěstí v lásce?

"Jak to děláš, že pořád něco vyhráváš?" ptala se onehdá Corly, když jsem se tu zmínila, že jsem získala volňásky do kina. Předtím to byl balíček DVD v parodii na literární soutěž, andělíček u Janynky na blogu a crazy prstýnek na blogu belgické fintilky... prostě štěstí.

Říká se: štěstí ve hře, neštěstí v lásce. Ale naštěstí nic není tak jednoznačné, ono to s těmi výhrami bylo trošku jinak. Jen andělíček nezklamal a, asi že byl ochraňován zhůry nebes, došel v pořádku. Ale crazy beruškový prstýnek se cestou z Francie nějak polámal, balíček DVD jsem po čtvrt roce ani neviděla a webová stránka, kde jsem ho vyhrála, je už pár dní v rekonstukci a lístky do Palace Cinemas asi platí do všech kin, jen do toho v našem krajském městě asi ne... prostě smůla.


Takže jak to bude s tou láskou? Dle výlevů na mém blogu a zcela iracionální touze po prožití nějakého dobrodružství s nějakým pánem ze seznamu by se mohlo zdát, že mám víc toho štěstí ve hře. Není tomu tak! Spíš se jen trochu nudím...

...stačilo by mě zabavit! :)
A nejen, když mám svátek. V neděli jsem M. neměla co vytknout, byl ideálním mužem, tak hezky se o mě staral! Víc takových dní a neokukovala bych každého mírně prošedivělého chlapa, co se mihne kolem... :D

Chvíli se teď zabavím jednou z knih, které jsme mi vybrali k svátku - úžasnou Láskou podle Snoopyho, ale co pak? Pak přijde jaro, priority, vlastní pocity a potřeby zase přehodnotím, jak na mě to jaro poleze, ale třeba mě to přejde, až budu mít narozeniny... to se třeba ten pocit štěstí v lásce zase vrátí! :)))


Závěrem díky i Vám za milá přání k svátku! Udělaly jste mi radost, holčičky! ;)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka