Pane, nešel byste do kina?

Mám na ledničce jeden poukaz na návštěvu wellness centra, který jsem dostala jako vánoční pozornost od zaměstnavatele.
Mám na ledničce dvě vstupenky do divadla - první řada na představení Postel plná cizinců, na které jsem chtěla jít už před rokem, ale pak mi ho zrušili z důvodu přerušení dodávky elektrické energie - hned druhý nebo třetí den po zahájení předprodeje jsem si po ně znovu zašla. 
A přibudou mi na ledničce dvě volné vstupenky do Palace Cinemas, které jsem včera vyhrála (vůbec jsem na výhru nepomýšlela, jen jsem hlasovala v anketě o nejhezčí knižní lovestory)...

Moje lednička bude vypadat, jako bych nevedla bůhvíjaký rušný život.


Moderní divadelní hry mám moc ráda, leč v našem malém městečku dávají tak jedno představení do roka a občas ho ještě na poslední chvíli zruší. Naposledy jsem byla v divadle na dospěláckém představení tak před třemi čtyřmi roky. Na skvělé komedii s Ondřejem Vetchým Velká zebra aneb Jakže se to jmenujete? Vlastně ani na ta dětská představení už nechodím, není s kým...
Takže do divadla fakt moc často nechodím.

V kině jsem nebyla ještě dýl. Naposledy myslím na Románu pro ženy - a to je film z roku 2004... takže tak dlouho! A to v tom našem kině v malém městě tři čtyři filmy za měsíc promítají.
Stejně jako v divadle i v kině jsem tehdy byla s moji sestrou. S mým mužem jsem za celou dobu našeho vztahu (a že už je to dobrých devět let!) nebyla v divadle či kině ani jednou. Prostě je jen málo filmů, které bysme mohli shlédnout společně... udivilo mě, že minulý víkend se se mnou díval na Příliš dlouhé zásnuby a vydržel to až do konce! To je asi třetí film, krom nedělních televizních pohádek, který jsme společně shlédli! Doporučíte nám nějaký jiný romantický válečný film? :)

A to jsem si kdysi myslela, že když spolu dva lidé mají vztah, chodí spolu i do kina! :)
No, tak v našem případě to asi neplatí.

M. vyrůstal na úplně jiných filmech než já, a to nejen z titulu, že je muž, ale hlavně, že je o něco dříve narozen. Díky sledování polské televize ovládá polštinu, zatímco já sledovala jen Smerfy (rozumějte Šmouly) a polsky fakt moc nerozumím...
Tak jsem si skoro myslela, že ho nalákám na nějaký film v rámci Víkendu s polským filmem, když jsem ho nejednou o polském filmu slyšela hovořit. Smerfy nedávají (však to není polský seriál!), ale docela mě zaujal Krátký film o lásce... že prý ho viděl... a dokonce dvakrát! Že prý se mu ten film líbil. Ale do kina že se mu jít nechce... hmmm, tak zase nic.

Začíná to za dvě hodiny. Že bych šla sama? Moc mě totiž zaujalo, co mi o tom filmu vyprávěl...

Jsem fakt zvědavá, co teď budu dělat s těmi dvěma volňásky. Za prvé jsem jen tak zběžně nahlédla, co teď běží v kinech nebo se připravuje a žádný film mě nijak zvlášť nezaujal. A kdyby se mi náhodou nějaký zalíbil, tak kdo se mnou na něj asi tak půjde?! M. neměl z mé úžasné výhry vůbec radost... :/

Vlastně nemám stále úplně jasno v tom, kdo se mnou půjde do toho divadla...
Ani nevím, kdo se mnou půjde na wellness...

Někdo mě napadl, ale vlastně se vůbec neznáme... takže se asi fakt nemůžu ptát, jestli by se mnou nešel do kina, že? :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka