Pár fotografií z víkendového výletu na Jizerku

Ač to mám na Jizerku jen nějakých pětadvacet kilometrů, nikdy jsem tam nebyla. Tedy až do víkendu ne. A moc se mi tam líbilo, takže vás vezmu s sebou... chvíli si představujte, jak překonáváte převýšení 100 m (jakože fakt prďák!)... a jsme na Bukovci! Cestou vyhlídka na Krkonoše (jakože Hory!), na Jizerky a nakonec pod sebou uvidíte osadu Jizerka...



Jo, vypadá to tam přesně jako na všech obrázcích, které jsem kdy viděla... tady v popředí s Upolínovou loukou... na podzim bez upolínů...


Ty domečky jsou jeden malebnější než druhý. Na fotce níže Panský dům.


... a o kousek dále ovečky! :) V pozadí vlevo meteorologická stanice, vpravo se nad osadou tyčí Bukovec.


A jdeme k Safírovému potoku...


... a kdo bude mít štěstí, najde safír. Nebo iserín. Nebo prostě jen místo, kde se mu zalíbí!


A tam někde na konci stezky mělo být rašeliniště. Nejsem si jistá, zda už je to ono...


A nebo jsme měli jít ještě dál? No, klidně tam vyrazím znovu, výlet se mi fakt líbil. Vy sice máte tu výhodu, že vás z něj nebolí nohy, neměli jste strach z černého mraku a nebyla vám zima, ale fotky tu atmosféru stejně zprostředkovávají jen z malé části... takže pojedeme znovu všichni, ne? ;)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka