Patnáctka sladkých receptů na nadcházející chladné období

Taky vás s přicházejícím podzimem přepadají čím dál tím častěji chutě na něco dobrého? Mě pořád! Zvlášť když na mě recepty na sladké dobrůtky z internetu skoro samy vyskakují!!! Ty, které mě zaujmou, si ukládám do oblíbených položek v prohlížečí a mám jich tam už fakt hodně. Pro vaši inspiraci vybírám patnáctku nejlákavějších.
  1. Magický koláč čokoládový
  2. Magický koláč vanilkový
  3. Obrácený jablkový koláč s pudinkovým krémem
  4. Křupavé citronové čtverečky
  5. Křehký borůvkový koláč
  6. Sernik
  7. Fitnes tvarohový zebra dortík
  8. Bábovka s povidly
  9. Bánánovo-čokoládová bábovka
  10. Čokoládovo-čokoládový čokodort
  11. Banánový dort s čokoládovou ganachí
  12. Čokoládový chlebíček
  13. Staročecký trdelník
  14. Nepečený banánovo-tvarohový dezert
  15. Nepečený lávový dortík s karamelem
Tak který připavíte a pozvete mě na něj? ;)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka