Ne, že by to něco znamenalo...

Už jsem dlouho neměla žádného pořádného anděla, co? :)))))
Teda on už žádný chlap nebude tolik anděl jako ten originální, ale i tak se mi dnes chce veřejně tu vykřičet něco, co možná vůbec nic neznamená, ale kvůli čemu mám najednou zase úsměv na tváři... usmívám se, když si vzpomenu na Něj.


Moc mu to dnes slušelo. A já jen doufám, že budu mít v budoucnu ještě řadu příležitostí posuzovat, jak mu to bude slušet. Fakt si od toho nic víc neslibuju... tentokrát už si nebudu plánovat, jak spolu půjdeme pouštět draka a podobně... vůbec nic si nebudu plánovat... i když někam k vodě to bych jako třeba šla, když je takový vedro... :)))

Co bych Vám o Něm tak pověděla? Hmmmm... dneska mu to moc slušelo... :)))

Dochází mi slova a chce se mi jen se usmívat, takže pokračování třeba zase příště, změní-li se ta skutečnost, že to zatím vůbec nic neznamená... ;)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka