Zamilovala jsem se...

šaty


... do šatů! ;)

A je jich tolik, že nevím, které si mám vybrat dřív! :)))

Mám problém. Všechno oblečení ze mě padá, ale jak by řekla moje lékařka Marta - to stejné totiž tvrdí o mém přetrvávajícím nechutenství - ono to není na škodu. Problém je ten, že si stále sjíždějící kalhoty či sukně musím neustále popotahovat, aby zase nedošlo k podobnému faux pas jako onehdá: měla jsem plné ruce, takže nebylo jak popotahovat, a sukni jsem měla najednou u kotníků... :D

Proto jsem se rozhodla, že potřebuju šaty. Ty se nemusí popotahovat! Ty drží na ramínkách.

Dvoje hezké mám, ale oboje dlouhé... a teď jsem dostala chuť na krátké... I vypravila jsem se do obchůdku s většími velikostmi, kde jsem koupila jedny z těch dlouhých, a očekávala jsem, že tam najdu ty stejné, jen třeba v jiné barvě a krátké. Mýlila jsem se; krize dostihla i oděvní průmysl, takže šaty došly. Překvapivě nejsou ani ty z nehezkých umělých materiálů ve zcela nenositelných střizích, kterých byl v těch větších velikostech vždycky dostatek! Žádné velké šaty prý nejsou!

A tak jsem začala pátrat po internetu. Nějaké jsem objevila, ale právě ty z těch umělých materiálů a neforemných střihů. Vzdala jsem to. Ale dnes mi to zase nedalo a zadala jsem si do googlu "sportovní šaty" a mezi textem tam na mě vykoukl obrázek jedněch, které by se mi docela líbily... a dostala jsem sem do e-shopu (Nedělám jim reklamu! Já ty šaty prostě miluju!). Chci je! Jen mám problém s tím jejich číslování; XL, XXL či XXL+ jsou pro nic neříkající písmena, tak jsem jim napsala mail a požádala je o nějak srozumitelnější čísla...

Úplně nejvíc miluju ty modré, jestli jste si jich všimli! :D
Jestli ne, tak jsou to tyhle... a k nim bych si vzala ještě nějaké manšestrové... a pak možná ještě nějaké červené nebo oranžové... a možná i nějaké kostkaté... chci je všechny!!!! :D :D :D

A hlavně je potřebuju. Nebudou mi padat - to za prvé - a za druhé venku je konečně léto!!! :)))

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka