klapka: Ano, poprvé...

P1030292

Ne, že bych se Vám tajně vdala. To ne, toho se fakt bát nemusíte... stále jsem nedospěla do toho okamžiku (a nebo jsem právě k tomutu dospěla?), kdy by se mi vlastní svatba nejevila jako hodně černá noční můra... :P :D


Ale nachomýtla jsem se v uplynulém týdnu ke dvěma svatbám. Obě byly laděny do bíla a hodně velkolepě pojaté. Evidentně první svatba novomanželů. Osobně (rozumějte velmi zaujatě) se mi výjev slavnostní výzdoby na nejvyšší hoře Českého ráje nebo nevěsty v bílém zavěšené pravděpodobně do otce a kráčející za doprovodu hudby po vesnické cestě k hasičárně zdál absurdní. Ulítlý. Přehnaný. Teatrální. A svým způsobem trošku naivní... Bylo to poprvé a naposled?

Ne, nechci se vdávat.
Ale nevěstám přeju, ať je jejich první ano šťastné a na celý život jediné!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka