Zase chvilku o tom novém a barevnějším...

Nemusela bych se přiblbe usmívat, když si náhodou vzpomenu na něj. Na toho novějšího a barevnějšího. Viděla jsem ho jen dvakrát... a podruhé jsem ho navíc už ani nepoznala... :D

Asi mě hřeje tak vidina modroučkého sníčku, který možná bude a možná nebude...


Minule, jsou to asi dva týdny, jak jsem si fakt nebyla jistá tím, jestli je to on a nebo ne, tak jsem se za ním několikrát ohlédla. Za prvé, abych zjistila, je či není to on, a za druhé, i kdyby to nebyl on, tak se mi prostě líbil. Ostatně, kdyby nebyl, tak by nebylo špatný mít dva idoly! :)))
Každopádně ohlížela jsem se příliš nápadně, protože mi po chvíli gestikuloval na pozdrav.

Tak jsem se seznámili.

A potřetí už ho určitě poznám, budu-li mít tu příležitost! ;)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka