Daruji větších množství opalovacích krémů

Někdy v květnu, naladěná jarním sluníčkem, jsem si jich zakoupila slušnou zásobu: velkou lahev tělového mléka s SPF 6 a menší krémíky s vyšším ochranným faktorem na ramena a obličej. Už si vzpomínám, to nebylo jen naladění, ale i popálení prvním slunkem. Osvícení. Duchodní i břišní. A přikoupila jsem tehdy i chladivý gel s panthenolem.

Na letní sezónu jsem se tedy vybavila dobře. A teď čekám, kdy to všechno využiju (pokud by neklaplo to zářijové moře)...


Ne že bych nechodila k vodě, to chodím. V uplynulém týdnu to bylo dokonce denně (Někdy tu stovku letních kilometrů naplavat musím!). Voda naštěstí studená není a třeba v dnešním deštíku mělo to plavání moc hezkou atmosféru... jen já, splývající s vodou, a hudebně-vizuální dešťové představení všude kolem. Krása! Ale opalovacích krémů netřeba.

Nutno však podotknout, že létu ještě dávám šanci! V Tescu ve výprodeji jsem si koupila nové plavky, respektive jen plavkové kalhotky (vršek jsem na sobě stejně letos měla jen párkrát) - za třicet šest... :)))
Větší investici si to letošní léto asi stejně nezaslouží!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka