Zážitek týdne

Každý den přibližně do půl čtvrté jsem v práci. V pondělí jsem šla po práci plavat, v úterý také, ve středu jsem navštivila babi, ve čtvrtek jsme byli s drahým na koncertě polské skupiny W Tym Sęk a včera na pátečním nákupu a pak hledat kukuřičné pole. Až na ten koncert nebyl ten týden ničím výjimečný. Koncert nebyl špatný, jen mě trochu unavovala ta snaha pochytit něco z polštiny... a stejně se to nepovedlo...



Ovšem ten koncert nebyl tím zážitkem. Ten následoval až v noci ze včerejška na dnešek... Měla jsem sen.

Jako by vůbec neuplynul ten rok, co jsem pana anděla neviděla (a marně hledala okouzlení jinde), a ani ten předchozí, kdy mě trápila existence melírové krásky... zase byl jen On a já (a můj muž)... :)

Zase jsem se po panu andělovi sháněla, ale ne a ne ho najít.
Tabu před mužem žádná, tak mu trochu smutně říkám: "Nemůžu Josku nikde najít..."
A kdo se neobjevil za rohem a kdo zase slyšel, co slyšet neměl? Byl tam! Zato můj muž už ne a tak mi to pan anděl mohl všechno převyprávět: "Já tě taky hledám, přijel jsem sem jen za tebou..." A hlavně mi říkal, že jsem se neměla tvářit tak nedostupně, že už jsme mohli být dávno spolu... :)))

Happy end jak z filmu od Rosamunde Pilcherové! :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka