Zážitek týdne #2

Jestli nejsilnějším zážitkem minulého týdne byl sen, co bude asi následovat?
Snění trvalo, ovšem byly to spíš noční můry (o mé nadřízené, divném kolegovi, divokých koních a lidech, které jsem dávno neviděla) a ne romantické sníčky. Škoda! Radost jsem měla z toho, že konečně začalo léto; kazilo mi to však to uvědomění, že touto dobou tu bude už spíš jen takový záchvěv. Ale krásný záchvěv! :)


Letní předehra se konala v neděli. Na odpoledne se ukázalo sluníčko a hřááááálo. Deštivé pondělní odpoledne jsem strávila u kamarádky s malou holčičkou, v úterý návštěva babi a konečně ve středu brzo z práce a hurá na sluníčko a plavat. Ve čtvrtek práce až do večera, mezitím shánění zmrzliny a po práci večerní plavání (nemohla jsem si nechat ujít). Včera jsem se šťastně vyhnula dvěma vééélkým přeháňkám, ale jako bych je očekávala, nevzala jsem si ráno své úžasné kožené červeno-bílo-černé sandálky, ale crocsky za stopade - chodila jsem kaluž nekaluž (a kaluže máme u nás v práci opravdu ošklivě špinavé a mastné) a odpoledne, cestou z nákupu, jsem zase zamířila na kukuřičné pole. V těch botech už jsem ani nemohla nastoupit do auta, jak byly obalené bahnem... ale naštěstí po práci, nákupu a povinné zastávce na kukuřičném poli (momentálně mi k životu stačí koupit chléb a pak si jít na pole natrhat pár klasů) jsem ty botičky vzala vykoupat... :)))

Bavilo je to a tak šly dneska zas. Zanesly mě pod lísku, pod švestku a pod jabloň... tohle kukuřično-oříškovo-švestkové období mě fakt baví! U lomu jsem pak rozbíjela oříšky kamenem, pojídala švestky - jablko mi nechutnalo, tak jsem ho zahodila - a samozřejmě jsem se slunila a plavala. A cestou domů sbírala houbičky. Zítra má být ještě tepleji a má to pár dní vydržet, takže program na dny příští je docela jasný...

... jen v úterý nepůjdu plavat do lomu či do přehrady, ale asi do Vltavy. Na úterý, na ten den, na který hlasí nejtepleji, mám lístky do Švandova divadla na Román pro ženy. Myslela jsem, že si uděláme i výlet po Praze, ale ve třiceti stupních se mi už tak moc nechce. Navíc vůbec nevím co na sebe... poradíte?
Co si obléci na letní divadelní představení do Švandova divadla? Na maloměstě chodí někteří i na jedno z mála představení sezóny v džínách, ale jak je tomu v Praze? A v létě? Navíc to musí být něco praktického, co bych si doma oblékla, dobře se mi v tom sto kilometrů tam a pak sto kilometrů zpět řídilo, nebylo v tom vedro a nebylo by to vyloženě do oka bijící, kdybysme se přeci jen rozhodly pro malou procházku po Starém městě. Co třeba letní šaty?
Příhodný problém v souvislosti s Románem pro ženy a Pažoutem, který chodil do divadla ve svetru... :)))

Zážitek příštího týdne se jeví jako zcela jasný... ale co ten zážitek tohoto týdne?
Jak jsme jeli včera z nákupu, řídil muž a já jsem se kochala. Tu pohledem na dozrávající makové pole, které by vůbec nebylo špatné zajít také vyfotit, tu na Hory nebo na nebe. A neméně fascinující byla i věznice ve Valdicích (poblíž jsem trhala ty kukuřice, ale ne hned na tom poli vedle věznice, tam bych se bála, že bude plné prchajících vězňů! :D) - ta mě asi jen tak fascinovat nepřestane, onehdá jsem jela kolem i v sobotu ráno a to jsem pro změnu čuměla na ty návštěvnice...

... ale to stále odbíhám od zážitku.
Jak se tak kochám a napůl sleduju provoz, najednou vidím dopravní značku "zvířata" (takový ten červený trojúhelníček s kravičkou, víme?). Nic překvapivého, v tom místě je dlouhodobě. Stačila mi hlavou proběhnout myšlenka, že už jsem hodně dlouho neviděla krávy přecházet přes silnici a že bych chtěla, ale než jsem to stačilo říct mému muži, tak vidím chlapa, co přechází přes silnici a v ruce červeno-bílou pásku, kterou uzavírá provoz... a hned za ním první kráva. A pak druhá, třetí, čtvrtá, pátá, šestá, sedmá, osmá, devátá, desátá, jededenáctvá, dvanáctá... no strašně moc jich bylo. Hnědý a strakatý. Rohatý a nerohatý. S malými vemínky a jedna s takovým, že s ním skoro courala po silnici. Jedna s "náušnicí" v nose. Modní přehlídka v plné parádě!
Jsem z vesnice a kolem krav chodím docela běžně a zvládám to bez oóchání, respektive oóchám v duchu, přestože se mi krávy fakt líbí, ale tohle bylo něco... tohle bylo super... tohle bylo jak na safari! :)))

Čekali jste ode mě nějaký duchaplnější zážitek? :)))

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka