Flirtem ku zdraví

Je to dávno, co jsem čítávala dívčí časopisy plné důležitých faktů, které teenagerky musí nutně znát: módní trendy, kosmetické tipy a hlavně kluci & sex. Teoreticky jsem to měla nastudované dokonale. Ještě teď, když se řekne flirt, vybaví se mi příklad rozhovoru, kterým dívka chlapci dává najevo nenápadně svůj zájem:
  • "Ahoj, jsem Honza, ale všichni mi říkají Malina."
  • "Jé, maliny ty já mám moc ráda!"

Ve skutečnosti jsem podobného výrazu nikdy nepoužila. A nebylo to tím, že jsem Malinu nepotkala!
Tento způsob flirtu zdá se mi hloupý. Navíc, kdybych Malinu fakt žrala, tak osobně bych se stejně nezmohla na slovo. Tedy ne na nějaké duchaplné. Kdyby mě Malina nijak zvlášť nezajímal a měla bych pocit, že si to k němu můžu dovolit, tak bych se spíš dala na nějakou jinou (ne o moc, ale o trochu inteligentnější) formu slovního pošťuchování.
Záleželo by na situaci.

Ptáte se, proč bych se s Malinou slovně pošťuchovala/flirtovala, kdyby mě ten chlap nijak zvlášť nezajímal?
Pro ten pocit! Třeba bych Malinu došťouchala tam, kde bych ho chtěla mít a vítězoslavně bych si mohla pomyslet, že po mně Malina šílí. Že stačí v konverzaci jen zajít ještě o malý kousek dál a..... a dál vlastně nevím, protože dál jsem nikdy nezašla.
Flirt je zábavný a spolehlivě zvedá náladu.

Stejně tak skvělé je, když někdo chytře volenými slovy zakóduje drobnou lichotku Vám! Nepřekvapí to u muže typu Don Juana; nepřekvapí, ale přesto potěší. O moc větší radost to udělá, když to od muže vůbec nečekáte, když Vás pár slovíček, které možná myslel tak, jak si je vykládáte, ale možná taky ne (tuto variantu je vhodné nepodceňovat), překvapí jako tsunami na rybníce.
Přesně to se mi dnes stalo. Ani nevím, co jsem na to pánovi odpověděla...
Každopádně byl to světlý okamžik dne, přestože on nebyl Malina.

Jak jsem říkala, kdybych Malinu fakt žrala, jako se mi to občas stává, veškerá invence ke slovním hrátkám by mi chyběla. Ovšem kde chybí slova, mohou hravě zaskočit pohledy a mimika. Hmmm... už zase vzpomínám na pana anděla a ten náš flirt beze slov... jo, to bylo hodně kouzelné a spojené s nečekaně velkým přílivem energie. Něco jako, když jsem se s panem andělem potkala před necelými dvěma týdny...
Ač na tom měl své zásluhy, kolikrát jsem si od toho okamžiku řekla, jaké by to asi bylo, kdyby tam s námi nebyl M.?
Asi by tam toho flirtu nebylo o mnoho víc, protože právě pana anděla jsem fakt žrala.
A to on taky nebyl Malina!

Léta zkušenosti mi říkají, že Malinu asi jen tak nepotkáte, ale na milé slovní hrátky ho fakt nepotřebujete!
Tak si to užívejte, bavte se a případně se v komentářích podělte o nějaký svůj inspirativní flirt...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka