Růžové sportovní hodinky Geneva


Mám nové hodinky! :)

Dalo by se říct, že jsou obyčejné:
  • mají ciferník,
  • mají hodinovou ručičku,
  • mají minutovou ručičku,
  • mají i vteřinovou ručičku
a tyto ručičky se každá ve svém tempu nepřestávají otáčet kolem dokola; neobyčejné jsou jen v tom, jak koukavé ty růžové sportovní hodinky jsou! Prostě láska na první pohled.

A radost z nich mám o to větší, že se hodí k mé nové halence! Abyste rozuměli, halenka nemá rukávy a i přes tu růžovou kostku vypadá stejně jako hodinky strašně drsňácky... tedy pokud něco růžového může být drsňácké. Ale podle mě jo! Takové jemně či něžně či roztomile drsňácké... :)))



Černý ciferník má čtyři centimetry v průměru a krásně mu kontrastují růžové ručičky a růžový řemínek hodinek. Ten je dva centimetry široký a dvacet čtyři centimetry dlouhý a je vyrobený z měkkoučkého silikonu, díky kterému je skutečně velmi příjemné mít tyto hodinky na ruce.

A hodí se i k mému novému tričku! ;)


Jediné, co mohu hodinkám vytknout a co mě po vybalení z balíčku překvapilo, jsou ty tři malé ciferníčky. Když jsem si hodinky objednávala, tak jsem jsem si říkala, že sice vůbec nevím k čemu takové ciferníčky slouží a že je asi nevyužiju, ale líbily se mi. Nenapadlo mě, že jsou pouze na líbení, že jsou na velkém ciferníku jen namalové a žádnou jinou funkci nemají. Je to prostě takový malý podfuk.

A ladí i ke spoustě mých růžových laků na nehty! ;)


Jsou prostě holčičí! :)
Víc než hodinky je to pro mě stylový doplněk; chvíli mi trvalo, než jsem přestala z kapsy tahat mobil, abych se podívala, kolik je hodin. A mít ukazatel času na ruce jsem ocenila hlavně ve chvíli, kdy není slušné dívat se na to, kolik je hodin (rozumějte, když jsem dlouze seděla v kanceláři mého šéfa), na hodinky se dá dívat vcelku nenápadně... :D

Mé nadšení z hodinek je evidentní, takže děkuji poštovnézdarma.cz za to, že mi byly poskytnuty k recenzi a že mohu vykřičet do světa, že jsou vážně skvělé! Ježíškovi si o ně už napsat nestíháte, ale chcete-li si udělat radost, můžete si je objednat na zde za 255 Kč.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka