Hudební (dis)harmonie

Minimálně v amerických filmech, ale možná i ve skutečnosti mají páry svůj song - písničku, která jim připomíná nějaké jejich poprvé. První rande, první společný tanec, první milování. První schůzku s pumpařem jsem měla u přehrady, tango mě učil (a nenaučil) tančit na sněhu a sexuálně sbližovat jsme se začali pod modřínem, pak pod olší a následovala možná bříza... nemáme žádnou písničku!

Ono by to v našem případě vlastně ani nebylo možné. Nejsem totiž ani schopná pojmenovat ty hudební styly, které vyznává, natož abych v nich našla zalíbení... má rád rock, funk, smooth jazz; chtěla jsem, aby Vám o tom napsal on sám (skoro jsem doufala, že to bude první z článků "na slovíčko z pumpařem"), ale bohužel nám to psaní nějak nešlo. Navíc, jak říkám, já bych tomu stejně nerozuměla - stejně jako nevím, co se skrývá za slovy smooth jazz... možná je to ta směsice zvuků, která se občas line z jeho repráků a které hudbu nepřipomínají ani vzdáleně. Ne mně. Ale to bude asi tím, že tomu nerozumím...


Nerozumím tomu, i když se pumpař v minulosti tolik snažil, abych tomu rozuměla. Vlastně úplně nepoznamenanou mě nezanechal; zpočátku našeho vztahu se nemohl smířit s tím, že bych byla naprostou hudební ignorantkou, a tak mi sem tam nějakou nahrávku přinesl. Zpočátku se to z mé strany s odezvou moc nesetkávalo, jen u mě docela uspěl s world music, ale pak pronesl zásadní větu: "A nechtěla bys třeba nějakou francouzskou?"

To neměl říkat! Francouzskou hudbu jsem si zamilovala a od té doby jsem svou hudební sbírku náležitě rozšířila. A co on na to teď? "To zase posloucháš ty depresivní francouzský mňoukárny?!"

V hudbě se prostě absolutně neshodneme! Jednou jsme spolu byli na fesťáku a asi dvakrát nebo třikrát na koncertě. Na ten fesťák jsem byla nalákána na Ivu Frühlingovou, což nakonec bylo asi to jediné, co se mi tam líbilo. A jeden z těch koncertů, na kterém jsme byli, byl také Ivin. Pumpařovi se to překvapivě docela líbilo. Nebo se mu spíš tak moc líbila Iva? ;)

A aby prezentace naší disharmonie byla dokonalá, nutno dodat, že mě nevadí ani ticho, respektive často je v mém případě cílené, a on ani to ticho nemá rád... :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka