Nepřemýšlím. Nefantazíruji.

Protestuji. Vyhlašuji stávku. Nejenže prezident vetoval novelu, která snižuje zdanění zaměstnaneckých výhod, což se mi nelíbí, ale navíc se můj blog stále jmenuje Slečna Lenka přemýšlí a fantazíruje, což nějak neodpovídá realitě. Po obojím se nějak slehla zem či co. Nepřemýšlím. Nefantazíruji. Takhle by to fakt nešlo.

Podotýkám, že nefantazíruji, přestože se na mě dnes docela hezky usmál sám anděl. Troufám si říct, že mě ale o mnoho víc potěšil milý úsměv Katky z Penny Marketu, zvlášť když jsem za celý můj nákup zaplatila pouhých dvacet korun! :) On totiž celý můj nákup čítal pouze dvě avokáda... :D

Snad je ten dnešní den další známkou toho, že s jarem bude líp, že se zbavím stále ještě doznívající virózy a že zase začnu přemýšlet a především fantazírovat! ;)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka