Sněhem zavátá

Když jsem se ráno probudila a můj první pohled směřoval k oknu, které bylo snad do třetiny své výšky zaváté sněhem, hned mi bylo jasné, že něco není dobře. Přesto jsem se vypravila na zastávku (rozumějte dobrodila jsem se tam sněhem), ale něco opravdu nebylo dobře. Dobrodila jsem se sněhem zpátky. O hodinu později totéž ještě jednou, abych se přesvědčila o tom, že něco stále není dobře...

Tahle jediná vločka za to jistě nemůže, to miliony těch vloček pod ní!

P1050260


Usoudila jsem, že se do práce dnes fakt nedostanu, ale nakonec z toho byl vcelku příjemný den.
Četla jsem si, vyházela jsem si všechen ten sníh od garáže - nachumelilo a nafoukalo přes noc víc než půl metru - a pak se udělalo krásně, začalo svítit sluníčko, tak jsem šla fotit sněhové vločky... moc mi to nejde a ještě jsem u toho strašně vymrzla. Dnes už poněkolikáté.

Vypadá to, že noc bude velmi mrazivá, tak jsem zvědavá, jestli se mi zítra povede do té práce dojet nebo budu mít zase volný den... :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka