Vánoce 2010

Tak se v tom příští roce asi nevdám. Třešňoví mi svým něžným kvítím mělo bělost svatebních rób připomenout, ale asi jsem těm větvím málo topila a nevytvořila jim tak iluzi jara, tedy ani vhodné podmínky k rozpuku. Nebo jsem jim naschvál tak málo topila? :)

Třešňové větvoví bylo jediné větvoví v mé domácnosti. Žádné jmelí. Natož zlaté! Žádný smrk, žádná borovice, žádná jedle. Ani na ten můj malý umělý stromek s dřevěnými ozdůbkami nedošlo.

Vůbec ty tradice nějak flákám; o to víc mě překvapilo s jakou energií jsem se v předvečer Štědrého dne pustila do přípravy cukroví. Dva druhy jsem nachystala! :) Kuličky à la raffaello jsem ukoulela a marokánky napekla (sice se mi je už nechtělo mazat čokoládou, ale i tak jsou dobré). Jednu krabičku cukroví jsem nafasovala u babi a něco mých kuliček a marokánek ještě směnila za maminčiny vanilkové rohlíčky. A rázem mám plnou krabici!
Ovšem kuličky ubývají. Často je chodím ujídat... :)

Dárky jsem ještě všechny nerozdala. Vlastně ty poslední ještě ani nemám zabalené... času dost.
Obdarovaní měli radost z dárků mých a já zase z těch, které jsem dostala. Super hrnec se hodí vždycky, spodní prádlo a kosmetika taktéž. Nejlepší nápady na dárky však vždy mají kamarádky.
Díky za všechny andělíčky a krásnou andělku! No, a najít v balíčku jarní zázraky to už vůbec nemá chybu, zvlášť předcházela-li tomu zasněžená romance. Skvělé! Díky! Časem bych potřebovala ještě dodat letní lásku a podzimní vítr z Hor, milý Ježíšku! :))) 

Je to takový příjemný prodloužený víkend tyhle Vánoce. V pondělí jdu zase do práce, třeba i šéf už bude trochu vánočně naladěn a na pár dní se to obejde bez stresů podobných těm před Vánoci. Musím toho ještě hodně stihnout. Dovolenou mám až na po Novém roce a konečně snad dojde i na tu (po)vánoční Prahu... :)
Respektive na Prahu dojít musí, neb jsem neodolala svodům hromadného nakupování a zakoupila jsem vstupenky na Saudka, jehož výstava v lednu končí, a k tomu nějaké to superlevné občestvení. Už se těším. Ne na palačinku se svařákem, na toho Saudka! :)

A to je tak k tématu letošních Vánoc asi vše. Jdu se zase dívat na pohádku... :)
Zatím jsem viděla jen dvě, tak mě to ještě baví, romantický film ani jeden (všechny je dávají moc pozdě), ale zato jsem objevila skvělý slovenský seriál Nikdy neříkej nikdy (Keby bolo keby) - čtyři díly jsem shlédla za odpoledne na netu, pátý v šest na Barrandově a do konce roku se mám zase na co dívat... tak kdyby něco, v šest mě nerušte... ;)

A jaké jsou ty Vaše Vánoce?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka