10 důvodů, proč se mám ráda

Na stav mého psychického rozpoložení lze usuzovat dle mnoha faktorů. Když jsem v pohodě, klidně spím, přes den se usmívám, ale hlavně nemám pod umývadlem v koupelně kupy špinavého prádla a kytky na oknech nezmírají kvůli nedostatku vláhy. Když nejsem v pohodě, dá mi hodně práce najít čisté kalhotky a ponožky, kytkám opadávají lístečky, neusmívám se, ale hlavně nemám ráda. Nic, nikoho, ani sebe.

A tak jsem se nechala inspirovat Karin a sepíšu si 10 důvodů, proč se mám ráda. A kdybych se náhodou zase někdy ráda neměla, tak si to sem zaskočím přečíst... ;)


  • jsem svá a na nic si nehraju
  • jsem hodná a ochotná
  • jsem šikovná
  • nejsem blbá, což někdy může být nevýhoda, ale i tak bych nechtěla být blbá...
  • umím spoustu věcí: číst, psát, počítat, psát všema deseti na klávesnici, řídit auto, péct úžasný chléb, vrtat vrtačkou, šít na stroji, mluvit francouzsky (prý s roztomilým přízvukem), drátovat, telefonovat a spoustu jiného
  • nekouřím, nepiju a nedělám věci, za které bych se styděla
  • jsem šetrná
  • umím mít ráda
  • umím snít
  • a píšu užasný blog :D

Zkoušela jsem na sebe nahlížet zvenku. Říkala jsem si, co na mně asi mají rádi ti ostatní, což jsem si ale často zase musela vyvrátit, protože jiní ostatní by to vyvraceli také. Dát dohromady těch deset bodů šlo ztěžka; soupis toho, co na sobě ráda nemám, by mi šel snáz...

A jaká je ta Vaše top desítka důvodů? Zkusíte to také?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka