Den, kdy Prahu ovládli ptáci

... tedy alespoň se to tak podle těch pár fotek může zdát.

P1050600


V sobotu bylo krásně slunečno, ale mrazivo, tak snad proto nebyly všechny staroměstské uličky plné turistů. Nebo je čas před polednem na turisty příliš brzy na to něco podniknout?

P1050610

My jsme se nebáli ani dopolední hodiny, ani mrazu, ba ani ptáků!

P1050613

Výlet jsme si užívali, tedy mluvím hlavně za sebe. Spokojeně jsem si na mírně bolavý krček cumlala šalvějové bonbony a občas něco vyfotila.

Saudkova výstava byla méně rozsáhlejší, než jsem čekala, ale zážitek to byl každopádně! Nad genialitou některých snímků jsem až žasla! Konrétně třeba ten s názvem Řekni mi, zrcadlo v sobě skýtá cosi, co nutí k lehkému zamyšlení, narozdíl třeba od čůrající ženy - to mě vedlo jen k zamyšlení, co k tomu mistra vedlo...

Cestou domů mi začalo být jasný, že kašel je jen počátečním příznakem jiné choroby. Včerejšek jsem proležela v horečkách, a tak teď musím každému vysvětlovat, že to není tím, že v takovém mrazu jezdím do Prahy nebo že chodím přes dvůr jen v tričku... 

Jo, a nekrmte v Praze holuby, jo? ;)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka